سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پدافند هوایی کشور به انواع وسایل دفاعی مجهز است

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا گفت: این قرارگاه امروز مجهز به انواع مختلف سلاح ها و رادارهای دفاعی برای حفاظت از مرزهای هوایی کشور است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام مهدی عربپور در جمع مردم خداجوی کرمان افزود: دولت باید ضعف ها و مشکلات مردم را شناساسی و در جهت رفع آنها تلاش کند .
وی تصریح کرد: زمانی که ملت به شخصی فرصت خدمتگزاری می دهد باید به درخواست های مردم توجه شود و امروز اولویت اول کشور امور اقتصادی و اشتغال است و امیدواریم دولتمردان به این امر توجه ویژه داشته باشند.
امام جمعه موقت کرمان گفت: خواسته این ملت از دولت دوازدهم اجرای 10 مورد فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی است و نکات موجود در حکم تنفیظ سرلوحه کار دولت باشد.
وی گفت: علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان منتظر بودجه دولتی نمانده و با تلاش فراوان بخش خصوصی را فعال کرده و دستاوردهای خوبی داشته است.
خطیب جمعه کرمان افزود: افراد منتخب دوره پنجم شوراهای اسلامی نیز باید برنامه ریزی در رابطه با مسائل شهر را انجام دهند.
وی همچنین گفت: جبهه مقاومت در عراق و سوریه به پیروزی های خوبی رسیده و تروریست ها در مرز سوریه و لبنان گرفتار شدند که نتیجه مقاومت است.
امام جمعه موقت کرمان عنوان کرد: دهم شهریور ماه سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا است و این قرارگاه امروز مجهز به انواع مختلف سلاح ها و راهدارهای دفاعی برای حفاظت از مرزهای هوایی کشور است.
وی به سالروز کشتار حجاج واهمیت این روز نیز اشاره کرد.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.