سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست هم اندیشی داوطلبان جمعیت هلال احمر

اولین نشست هم اندیشی داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان با حضور مجمع تشخیص شورای اجرایی استانی،مسئولین گروه های چهارگانه داوطلبی،روسا و کارشناسان داوطلب شعب 26 شهرستان در کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در اولین نشست هم اندیشی دواطلبان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدای دولت به ويژه شهيدان رجايی و باهنر گفت:هفته دولت، هفته اقتدار و پيروزی دولتی است .
مدیر عامل جمعیت هلال احمر با اشاره به این که جمعيت هلال احمر در سال 1301  تشكيل و از همان ابتدا با ارائه خدمات امدادی داوطلبانه درمانی و بهداشتی در خدمت رسانی مشغول بوده است گفت:جمعیت هلال احمر همواره در کمک به مردم پیشگام بوده است.
فلاح افزود:در جمعیت هلال احمر اولین درخواست ما شناختن جمعیت هلال احمر به مردم است.

وی با تاکید بر این مطلب آنچه در جمعیت هلال احمر مهم و اولویت دارد فعالیت های داوطلبانه است گفت: اقدامات داوطلبانه شما امدادگران داوطلب باید در راس کار و اولویت جدی قرار گیردو رفع نیاز نیازمندان وکار پایدار وماندگار در دستور کار شما داوطلبان که بدون هیچ چشم داشت در حال فعالیت هستید قرار دهید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر در ادامه نشست هم اندیشی تصریح کرد:امروز بالاترین فرصت داوطلبانه و تخصص جمعیت هلال احمر نجات انسان می باشد که باید در این راستا با تمام توان فعالیت کرد.
وی تاکید کرد:فعالیت های داوطلبانه باید بگونه باشد که به دور از نگاه دولتی باشد، این درخواست ما از روسا و داوطلبین است که به دنبال گسترش پایدار برویم.
وی تصریح کرد:وظیفه داوطلبان افزایش روحیه داوطلبانه گری وایجاد انگیزه وقف در اقدامات درمانی ،مراکز آموزشی ماندگارباشد.

فلاح عنوان داشت:کمک به مردم نه تنهَا مالی بلکه باید توانمندسازی مردم در خصوص مقابله با حوادث نیز در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/ی

نشست هم اندیشی 26شهرستان در حوزه هلال احمر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.