سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحلیف اعضای پنجمین دوره شوراهای شهر و روستای شهرستا دیر برگزار شد

بوشهر- مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان دیر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرماندار شهرستان دیر صبح پنجشنبه در این مراسم با گرامیداشت یاد شهید حججی و تبریک هفته دولت، گفت: وظیفه اصلی شورا برقراری ارتباط بین مردم و مسئولین و کمک به حفظ آرامش و امنیت در سطح جامعه است.

حمزه اعتماد، با بیان اینکه اعضای جدید شوراهای اسلامی باید با تکیه بر اعتماد عمومی و با صداقت و امانتداری عزم خود را برای رفع مشکلات مردم جزم کنند، افزود: اعضای محترم شوراهای اسلامی، باید با همدلی و وفاق برای رفع مشکلات گام بردارند.

وی اظهار داشت: باید در جهت اعتماد مردم به نهاد شورای شهر تلاش کنید و ضمن عمل به قانون، مردم را در جریان جلسات و برنامه های شورا قرار دهید.

فرماندار شهرستان دیر، با بیان اینکه شوراهای اسلامی با انجام کارهای جمعی و همفکری با یکدیگر نسبت به رفع مشکلات مردم تلاش کنند، گفت:تک تک اعضای شورا باید به خرد جمعی احترام بگذارند .

حمزه اعتماد،اتحاد اعضای شورا را لازمه عملیاتی شدن طرح های شهر دانست و افزود: شورای شهر باید در اولین جلسه رئیس شورا، نایب رئیس و منشی شورا را انتخاب و ۳ ماه فرصت برای انتخاب شهردار دارند و تا آن زمان می‌توانند یک کارمند رسمی شهرداری را بعنوان سرپرست معرفی کنند.

در پایان این مراسم اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا سوگند یاد کردند.

انتهای پیام /پ

برچسب ها: شورای شهر ، دیر ، مشکلات ، جامعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.