سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه از ششم شهریور

معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور از برگزاری مراسم رسمی آغاز به کار حوزه‌های علمیه در ششم شهریور با حضور آیت الله نوری همدانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت الاسلام والمسلمین رستم‌نژاد،معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشورگفت: با توجه به روزهای پایانی تابستان و جنب و جوش مدارس علمیه و طلاب برای آغاز سال تحصیلی جدید، درصدد هستیم هشتم شهریورماه با حضور و سخنرانی مرجع عالیقدر حضرت آیت الله  نوری همدانی مراسمی را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه آغاز سال تحصیلی در سراسرکشور به مدیریت‌های استانی سپرده شده است، افزود: مراسم آغاز سال تحصیلی در سراسر کشور همزمان با قم نیست ولی نکته ای که هست در برخی از شهرها دروس حوزه آغاز شده و سایر شهرها نیز باید تا هشتم شهریور فعالیت‌های آموزشی خود را آغاز کنند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه طرح توسعه و راه اندازی رشته‌های جدید در سال جدید تحصیلی در دستور کار گروه‌های مختلف علمی قرارداشته و به نتایج ارزشمندی رسیده ایم، بیان کرد: تغییرات آموزشی در سال جدید یا راه اندازی رشته جدیدالتاسیس بوده یا ارتقا و توسعه رشته‌های موجود دنبال شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد ادامه داد: تا پایان دوره تحصیلی سال گذشته قریب به ۱۳۰ مدرسه این نظام آموزشی را اجرا کردند و امسال پیش بینی می‌کنیم با استقبالی که مدیران مدارس از طرح جدید درختواره دانش حوزه داشته‌اند، حدود ۱۶۰ مدرسه این نظام را به اجرا درآورند.

انتهای پیام/ش

 فعالیت رسمی حوزه‌های علمیه از 8 شهریور آغاز می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.