سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش ؛

جشنواره جابر حرکت از سمت حافظه پروری به سمت خلاقیت است

جشنواره جابر نماد همکاری و همراهی و بر اقتصاد مقاومتی دانش بنیان استوار است و جوانه‌هایی را که در دستان دانش آموزان امروز شکل گرفته بارور می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه ششمین جشنواره ملی جابر بن حیان گفت: امیدواریم این فرصت پژوهش و خلاقیت برای دانش آموزان ابتدایی پایدار بماند.


وی افزود: آموزش و پرورش مثل کشور کوچکی است که ۳۹ میلیون دانش اموز و بیش از یک میلیون فرهنگی بازنشسته دارد و تمام تلاش ما این است که فاصله بین مطالبات با نظام آموزشی به حداقل ممکن کاهش یابد.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به رشد ۸ درصدی مربیان و دانش اموزان شرکت کننده در این جشنواره گفت: جشنواره جابر بن حیان دقیقا در مسیری است که قرآن ما را به آن دعوت کرده است و بنا بر قول قرآن کسانی که اهل تفکر و تعقل و خردورزی هستند از آن بهره خواهند گرفت.

حکیم زاده افزود: این جشنواره نماد همکاری و همراهی و بر اقتصاد مقاومتی دانش بنیان استوار است. جوانه‌هایی را که در دستان دانش آموزان امروز شکل گرفته بارور می‌کند.

وی گفت: این جشنواره حرکتی است از حافظه پروری به خلاقیت که متاسفانه با چالش‌هایی از جمله تجملی شدن و توجه به حاشیه روبروست. امیدواریم این چالش‌ها فرصت پژوهش و خلاقیت را از دانش اموزان ما نگیرد چرا که ساخته دست کودکان هر چقدر اصلی و ساده ارزشمند است.

انتهای پیام//ف.ج
 

آغاز ششمین جشنواره ملی جابر بن حیان در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.