سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در همدان:

دولتمردان مراقب باشند از راه شهدا غفلت نکنند

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: دولتمردان مراقب غفلت از راه شهدا به سبب گرفتاری در پیچ و خم‌های زندگی باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، نماینده ولی فقیه در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: وقتی به فلسفه بلند شهید و شهادت و استمرار این جریان در تاریخ می نگریم به این میرسیم که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی بیان کرد: منافقین به قدری سنگ دل و کوردل بودند که با جنایتشان پیکر‌های شهیدان رجایی و با هنر از هم شناخته نمی‌شد و همسر شهید رجایی از دندان مصنوعی همسر توانست شهید رجایی را تشخیص دهد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه تا انسان خود را فراموش نکند به خدا نمی‌رسد گفت: چون انسان خود پسند و خود پرست هرگز نمی‌تواند خدا پرست باشد و در این بخش پاک باختگان یعنی این موجود هستی از همه تعلقات گذشته و به مقام فنا رسیده و از فنا نیز عبور کرده و به بقاء الله رسیده است.

آیت الله محمدی با اشاره به اینکه شکوهمندترین لحظه شهید آن لحظه است که جمال الله را تماشا می‌کند افزود: اکنون اینقدر در پیچ و خم‌های زندگی پایه و بست برای خود ساخته‌ایم که نمی‌توانیم خدا را ببینیم اما شهید از هر آنچه که دارد می‌گذرد.

وی عنوان کرد: انسان اگر به خدا رسید عطر و رنگ خدایی می‌گیرد و در راه رضای خداوند کار می‌کند و تا دیر نشده باید خود را دریابید.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه شهدا به مقام فنا فی الله رسیده‌اند و گفت: در عالم محشر 124 هزار پیامبر به احترام شهدای از خود گذشته از مرکب هایشان پیاده می شوند و بادی دید راهی که در دنیا برای آمال دنیوی طی می شود سرانجام دارد یا راهی که شهدا برای رضای خداوند طی کردند.

انتهای پیام/ص.ف

آغاز هفته دولت در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.