سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان:

۱۶ دستگاه اداری همدان در جشنواره استانی شهید رجایی برتر شدند

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان گفت: ۱۶ دستگاه در بیستمین جشنواره شهید رجایی برتر شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید اسکندر صیدایی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان پیش از ظهر امروز در بیستمین جشنواره شهید رجایی که با حضور مسئولان استان برگزار شد افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک نظام دینی چراغ راهنمایی برای سایر ملل است.

وی بیان کرد: وقتی مروری بر زندگی شهید رجایی داریم ایشان طعم سختی معیشت را چشید و از شاگردی در بازار تهران تا مراحل دانشجویی، معلمی و شرکت در درس تفسیر قرآن مرحوم آیت الله طالقانی و غیره صبری به ایشان داد تا در زندان‌های رژیم ستمشاهی نیز تحمل بسیاری داشت.

صیدایی افزود: در زمره نادرترین زندانیان سیاسی قرار گرفته بود و در زندان دوم بعد از 20 ماه بازجویی و حبس در انفرادی کمترین لغزشی نیافت و در معرض شدیدترین شکنجه‌ها قرار گرفت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با بیان اینکه شهید رجایی در زندان محور عناصر معتقد به روحانیت بود گفت: ده خصوصیت از زندگی شهید رجایی به عنوان دولتمرد شهید و شاخص احصا کردم که دین داری، ولایت مداری، عشق به خدمت، مردمی بودن و با مردم بودن، استکبار ستیزی، خستگی ناپذیری، طاغوت ستیزی، خلوص، ساده‌زیستی، بردباری و غیره از جمله آن بوده است.

صیدایی عنوان کرد:در مورد فلسفه وجودی این جشنواره قدردانی از مقام شهید و شهادت و قدردانی از مقام خدمتگزاران و دولتمردان استان است هرچند در نظام ارزشی زندگی می کنیم که خداوند به نیت و عمل همه افراد اجر و پاداش می‌دهد ولی با این جشنواره نیز قدردان آنها هستیم.

وی تصریح کرد: روند کلی ارزیابی این جشنواره به صورت ملی و در همه استانها با 6 محور برگزار می شود که شاخص های مختلف ارزیابی هستند و ابتدا شاخص های عمومی و اختصاصی توسط سیستم مرکزی تهیه و در اختیار استانها قرار داده می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با بیان اینکه گروه‌بندی دستگاه‌ها در 5 گروه که 12 دستگاه زیر مجموعه آن هستند مشخص شده افزود: در این بین علاوه بر خود ارزیابی و دگر ارزیابی کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار شده است.

صیدایی با اشاره به نحوه انتخاب دستگاه‌های برتر بیان کرد: بایستی از هر گروه 5 گانه یک دستگاه برتر انتخاب شود و 3 دستگاه در شاخص‌های عمومی، 3 دستگاه در شاخص‌های اختصاصی و 4 دستگاه در محورهای اقتصاد مقاومتی برتر شدند که در مجموع 16 دستگاه تعیین شدند ضمن اینکه 4 نفر از تیم‌های کاری موثر در هر یک از دستگاه‌های اجرایی برتر توسط مدیران کل تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/ص.ف

اعلام برترین های جشنواره استانی شهید رجایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.