سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه(س):

شهیدان رجایی و باهنر الگوی مسئولان هستند

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در مراسم خطبه خوانی حرم حضرت معصومه(س)، شهیدان رجایی و باهنر را الگویی برای مسئولان کشوری دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حجت الاسلام والمسلمین  سعیدی،تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه(س)صبح امروز در مراسم خطبه خوانی حرم حضرت معصومه(س) که به مناسبت هفته دولت و با حضور اعضای شورای اداری قم در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، به شهادت شهید حججی اشاره کرد و گفت: وی برای شهادت از عشق به زندگی دل کند تا بتواند به مرتبه‌ای بالاتر که عشق که همان شهادت در راه خدا است دست پیدا کند.

وی در ادامه به محبت اهل بیت(ع) اشاره و با بیان اینکه محبت به اهل بیت(ع) یک سکه دو رو است، ابراز داشت: یک طرف سکه این است که باید از دشمنان بیزاری داشت و کسی که در قلبش از دشمنان بیزاری کند اما نتواند این دشمنی را اظهار کند به نوعی دچار نفاق است.

تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه(س) به فضای مجازی و شبهاتی که در آن مطرح می‌شود اشاره کرد و گفت: دشمنان سعی می‌کنند تا از طریق فضای مجازی محبت به اهل بیت(ع) را وارونه نشان دهند و ذائقه مردم را در این زمینه تغییر دهند.

وی ادامه داد: مجهز شدن به محبت اهل بیت(ع) می‌تواند انسان را با وجود شبکه‌های مختلف و غرض ورزی‌ها در امان نگه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی همچنین به هفته دولت اشاره کرد و شهیدان رجایی و باهنر را نمونه‌ای از محبت به خداوند و الگویی برای مسئولان دولتی دانست.

تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه(س) ادامه داد: مسئولان باید تلاش کنند که سبک زندگی و محبت اهل بیت(ع) در زندگی مردم جاری و ساری شود.

جزییات سخنرانی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)در آیین خطبه خوانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
مسئولین ما الگو گرفتن