سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس خبر داد:

رقابت بیش از ۲۵ هزار داوطلب در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی

افزون بر ۲۵ هزار داوطلب آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، در فارس با هم رقابت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ساسان تاجگردون رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، ۲۵ هزار و ۸۰۶ نفر در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی، در فارس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ هزار و ۲۷۰ نفر از این داوطلبان زن و بقیه مرد هستند ادامه داد: این داوطلبان در ۲ نوبت صبح و عصر و در ۴ حوزه امتحانی در شیراز و فسا آزمون می‌دهند.

ساسان تاجگردون گفت: ۲۱ هزار و ۴۱۴ نفر از داوطلبان در حوزه‌های امتحانی شهر شیراز و ۳ هزار و ۶۷۲ نفر در شهر فسا در این رقابت شرکت می‌کنند.

وی اظهار کرد: دانشگاه شیراز، دانشگاه علوم پزشکی و آموزشکده فنی شهید باهنر شیراز و دانشگاه فسا میزبان برگزاری این آزمون هستند.

تاجگردون ادامه داد: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی از دیروز آغاز شده است و داوطلبان باید برای دریافت این کارت و برگ راهنمای آزمون به سایت اینترنتی به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس اضافه کرد: از مجموع شرکت کنندگان در این آزمون در استان فارس، ۳۴۷ نفر افراد واجد شرایط برای اداره‌های کل آموزش و پرورش، پزشکی قانونی، انتقال خون، ثبت اسناد و املاک و بانک‌های سپه، مسکن، صنعت و معدن، سازمان حسابرسی، موسسه آموزش عالی علمی کاربردی و صنعت آب و برق جذب خواهند شد.

وی بیان کرد: از این تعداد ۱۰۱ نفر سهمیه به ایثارگران اختصاص دارد.

انتهای پیام/ن

آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.