سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری بجنورد موظف به تدوین برنامه افق ۱۴۰۰ است

مراسم معارفه سرپرست جدید شهرداری بجنورد٬ یک روز پس از تحلیف اعضای شورا٬ در شهرداری برگزار و محسن تیمورزاده به‌عنوان سرپرست کارخود را در شهرداری بجنورد آغاز کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در مراسم معارفه سرپرست شهرداری بجنورد گفت:  در انتخابات 29 اردیبهشت مردم خواسته‌های خود را مبنی بر تسریع در امر خدمت‌رسانی مطرح کردند و امروز منتخبین اعضاء شورا برآیند خواسته‌های مردم هستند.

وی با بیان اینکه یکایک اعضاء شورا باید در قالب شعار «همه با هم برای مردم» در خدمت‌رسانی به مردم فعالیت کنند.، افزود:منابع انسانی در مدیریت نوین امروزی، قدرت یک سازمان را نشان می‌دهد و امروز شهرداری بجنورد ثروتمندترین نهاد بجنورد است.

رئیس شورای شهر بجنورد با تاکید بر رعایت ضوابط و برنامه‌های ابلاغی برای رسیدن به اهداف شهری تصریح کرد: مردم شایسته آرامش هستند تا در بهترین و ایده‌آل ترین نحو ممکن زندگی کنند. مجموعه شورا و شهرداری باید برای پیش برد اهداف به هم کمک کنند و از جزیره ای عمل کردن خودداری کنند.

محمدی افزود: با توجه به اهمیت موضوع شهرداری و جایگاه تصدی شهرداری٬  بعد از مراسم تحلیف به سرعت سرپرست و شهردار را انتخاب کردیم تا وقفه‌ای در کار شهرداری ایجاد نشود. آرامش اداری از مهمترین فاکتورهای مجموعه شهرداری جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان است که باید این مهم برقرار شود.

وی تصریح کرد: اولویت‌های سرپرست جدید باید به نحوی باشد که بر اساس سیاست های دوره پنجم شورا تنظیم و همخوانی داشته باشد. هم‌چنین دسته بندی کردن پروژها و تدوین برنامه بجنورد 1400 از دیگر اولویت های شهرداری بجنورد است. امید است با نگرش به آینده و بهره گیری از توانمندی کلیه پرسنل٬ بتوانیم آینده خوبی را برای شهر بجنورد رقم بزنیم.

وی ابراز امیدواری کرد٬ با کمک استاندار و مسئولان استانی حکم روح‌الله براتیان به‌عنوان شهردار بجنورد سریع تر به سرانجام برسد.

سرپرست جدید شهرداری بجنورد نیز با اعلام جزئیاتی از بودجه مصوب شهرداری در سال 96 گفت: بودجه مصوب شهرداری امسال، 130 میلیارد تومان است. هم‌چنین بودجه شهرداری به اضافه سازمان‌های مرتبط و وابسته٬ 143 میلیارد تومان است که تا به این لحظه 64 میلیارد تومان آن تعهد شده و قراردادها بسته شده که از این مقدار 28 میلیارد آن هزینه شده است.

محسن تیمورزاده با اشاره به بدهی‌های شهرداری بجنورد نیز تصریح کرد: 50 میلیارد تومان٬ بدهی شهرداری به دستگاه‌های اجرایی است‌.

وی افزود: برنامه‌های شهرداری باید در چارچوب برنامه‌های تدوین شده شورای شهر باشد و کاهش هزینه‌های غیرضروری، افزایش کمیت و کیفیت خدمات به شهروندان و بهبود وضعیت مالی شهرداری از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری در دوره پنجم شورای شهر بجنورد است.

انتهای پیام/آ

شهرداری شهرستان بجنورد ۵۰ میلیارد تومان بدهی دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.