سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون اجتماعی وزیربهداشت؛

برگزاری اولین جشنواره عمران و سلامت در زاهدان

اولین جشنواره عمران و سلامت در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد.

آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم طرح تحول سلامت را الگویی برای جامعه بشری خواند و گفت: ایجاد زیرساخت های بهداشتی در مناطق محروم و احترام به شان بیماران کم درآمد از دستاوردهای مهم این طرح است.


معاون اجتماعی وزیربهداشت و درمان هم با تاکید بر استمرا طرح تحول سلامت با رویکرد اشتغال و تولید در دولت دوازدهم گفت: استان سیستان و بلوچستان در اجرای این طرح پیشگام است و 10 درصد از طرح های عمران و سلامت در این استان در حال اجراست.


ایازی افزود: محرومیت زدایی در حوزه بهداشت و سلامت سیستان و بلوچستان از الویت های دولت دوازدهم است تا جایی که این استان درحوزه بهداشت و سلامت توسعه پیدا کند.


ایازی در این مراسم از مردم سیستان وبلوچستان خواست در قالب سازمانهای مردم نهاد در راستای بهداشت و سلامت سهیم شوند و افرادی که از توان مالی برخوردار هستند در توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی استان تلاش کنند.


وی همچنین از اجرای پایلوت سازمانهای مردم نهاد در شهرستان ایرانشهر خبر داد و افزود: در نظر داریم که این طرح را به عنوان نمونه به سازمان بهداشت جهانی معرفی کنیم و به دیگراستانهای کشور تعمیم دهیم.


درپایان این مراسم از تلاشگران حوزه عمران و سلامت استان تقدیر شد.

انتهای پیام/گ

جشنواره عمران وسلامت در زاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.