سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 حضور معاون وزیرصنعت معدن و تجارت:

ساخت دومین منطقه ویژه استقرار صنایع "های تک"کشور در همدان

عملیات اجرایی منطقه ویژه استقرار صنایع مبتنی بر فناوری های برترهمدان آغاز شد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، نجفی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان با اشاره به اینکه مرحله نخست این مرکز درزمینی به مساحت پنجاه هکتار و با اعتباراولیه پنجاه میلیارد ریال ساخته می شود گفت : شرکت های فن آور، صنایع های تک و الکترونیکی در این منطقه ویژه مستقرمی شوند .

 معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک هم با اشاره به اینکه این دومین منطقه ویژه استقرار صنایع مبتنی بر فناوری های برتر کشوراست که ساخته می شود گفت : مرکز اول در شیراز بود و متخصصین صنایع های تک و جوانان پرتلاش دراین مرکزمستقرمی شوند .

نیکبخت استاندارهمدان هم با بیان اینکه طرح ساخت این منطقه ویژه درسالهای قبل تصویب شده بود گفت : دولت برای ساخت این منطقه حمایت های اساسی می کند .

حاجی بابایی ، نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس هم با بیان اینکه این منطقه ویژه امکان گسترش تا هزار هکتار را دارد افزود : این مهم ترین طرحی است که در استان کلنگ زنی می شود .

این منطقه ویژه در ۱۵ کیلومتری همدان و در کنار مرکز فن آوری کسب کار با هدف استقرار صنایع های تک ساخته می شود .

همچنین نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلو واتی مرکز فن آوری کسب و کار همدان هم به بهره برداری رسید این نیروگاه بخش قابل توجهی از برق مورد نیاز این مرکز را تامین می کند.

انتهای پیام/د.ا

ساخت دومین منطقه ویژه استقرار صنایع "های تک"کشور در همدان آغاز شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.