سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيری مرد شيطان صفت با 8 فقره اقدام مجرمانه

رييس پليس فتا استان اصفهان گفت: اغفال‌گر شبکه‌های اجتماعی در پی روابط نامشروع به دنبال اخاذی از کاربران فریب خورده بود به دام پلیس فتا افتاد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ مرتضوی در تشریح این خبر گفت: در پی شكایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینكه پسر جوانی آنها را اغفال كرده و پس از تعرض به صورت مخفیانه فیلم برداری و قصد اخاذی دارد بررسی موضوع در دستور كار این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان کرد: شاكیان مدعی بودند در یكی از شبكه‌های اجتماعی مجازی با پسری آشنا می‌شوند كه پس از مدت‌ها رابطه در فضای مجازی آنها را اغفال كرده و این رابطه مجازی منجر به روابط نامتعارف در دنیای واقعی و پس از آن روابط نامشروع گردیده است.

سرهنگ مرتضوی افزود: متهم در حین رابطه غیراخلاقی خود به صورت مخفیانه از قربانی فیلمبرداری كرده و درخواست مبلغ 15 میلیون تومان در قبال عدم پخش آنها در فضای مجازی را می‌نماید.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده توسط كارشناسان پلیس فتا متهم كه جوانی 23 ساله می‌باشد شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی در یك عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر شد.

وی افزود: متهم در مواجه با مدارك و مستدات پلیس صراحتا به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را سودجویی و همچنین غیراخلاقی عنوان داشت.

سرهنگ مرتضوی اشاره داشت: كاربران فضای مجازی باید در استفاده از شبكه‌های اجتماعی مراقب رفتار خود باشند با هر فرد غریبه‌ای ارتباط برقرار نكنند و قرار ملاقات با افراد فضای مجازی نگذارند و همچنین خانم‌ها مراقب اطلاعات شخصی و محرمانه خود باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.