سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده هوافضای سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان

ایجاد تفرقه خون شهدا را پایمال می کند

فرمانده هوافضای سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت:ایجاد تفرقه خون شهدا را پایمال می کند و همه مسئولان، احزاب و عموم مردم باید بدانند که آحاد ملت ایران از یک هدف مشترک برخوردارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار سرتیپ پاسدار ' قاسم قریشی امروز در یادواره شهدای گمنام و دوازدهمین سالروز برگزاری کنگره سرداران و 450 شهید شهرستان تیران و کرون افزود: مدافعان حرم و نیروهای مسلح برای حفظ منافع کشور و مقابله با دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه جهاد حاضر می شوند.

وی اتحاد ملی و همبستگی مسئولان را در تحقق اهداف شهدا و آرمان های نظام ضروری دانست و تصریح کرد: دشمن از تفاوت سلیقه برای ایجاد تفرفه و تضعیف اتحاد ملی به منظور تحقق اهداف خود فرصت سازی می کند.
فرمانده هوافضای سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: ایجاد تفرقه خون شهدا را پایمال می کند و همه مسئولان، احزاب و عموم مردم باید بدانند که آحاد ملت ایران از یک هدف مشترک برخوردارند.

وی تاکید کرد: نباید به خاطر مسائل جزئی و تفاوت سلیقه ها آرامش کشور را از بین ببریم و مشکلات اجتماعی را افزایش دهیم.

سردار قریشی با اشاره به اینکه ادامه راه شهدا برای اعتلای کشور و نظام ضروری است، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره های شهدا فرصتی برای تبیین اهداف شهدا و آشنایی با مسئولیت امروز ما است و ما نباید از این فرصت ها غافل شویم.

وی با اشاره به تجهیز و توسعه توان نظامی کشور گفت: سپاه پاسداران به عنوان یکی نیروهای مسلح و نظامی کشور آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تهدید دشمنان را دارد و امروز تجهیزات تدافعی و موشکی سپاه پاسداران عامل بازدارنده ای برای تهدیدات دشمن است.

فرمانده هوافضای سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بویژه شهید حججی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام خون این شهدا را از گروه تکفیری داعش خواهد گرفت و در زمان مناسب پاسخ کوبنده ای به ظلم و ستم و رفتار ناجوانمردانه و غیر انسانی این گروه تروریستی و تکفیری خواهد داد.

یادواره سرداران و 450 شهید شهرستان تیران و کرون اول شهریور هر سال در این شهرستان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م

تفرقه افکنی، خیانت به نظام و شهداست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.