وی افزود: اگر امکانات تبلیغاتی بالایی داشتیم فروش و جذب مخاطب آن بیشتر میشد اما در کل خوشحالیم فیلم خودش را تبلیغ میکند و با تبلیغات مخاطبانی که آن را میبینند توانسته رضایت ما و تماشاچیان را جلب و بر تعدادشان افزوده شود.
وی درباره عدم امکانات تبلیغ خوب برای «گذر موقت» بیان کرد: وقتی فیلمی مانند «گذر موقت» مستقل ساخته میشود از تبلیغات گسترده و دلخواه هم بهرهمند نخواهد بود.
این تهیهکننده علت موفقیت فیلمش در گیشه را چنین بیان کرد: خود فیلم، فضای مفرح، پیام و رویکرد مثبتی نسبت به جامعه دارد. برای مخاطبانش جذاب بوده و برای آنها احترام قائل است و دلیل بعدی اینکه برخی از فیلمهای روی پرده نتوانستند مخاطب را جذب کنند و این به نفع فیلمی مانند «گذر موقت» شده چرا که مخاطب با گزینههای محدودی مواجه میشود.
رحمانی خاطرنشان کرد: البته تمام گفتههای ما بر اساس آمار فروش و وضعیت این روزهای سینما و فیلمهای در حال اکران است.
انتهای پیام/