سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار کاشان اعلام کرد:

قانون و قانونمداری محور کار دولت است

معاون استاندار و فرماندار کاشان قانون و قانونمداری را محور کار دولت دانست و گفت: محور توسعه هر شهر قانونمداری، گفتگو و تعامل است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا مومنیان، در مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کاشان در فرمانداری ویژه این شهرستان گفت: شوراها در پذیرش نظر مخالف می تواند با یک مدار قانونی پیش رود و در موضع گیری ها مورد تاکید قرار گیرد.

وی،با تاکید  بر اینکه قانون و قانونمداری محور کار دولت است افزود: آنچه که طبق قانون و مبتنی بر تقاضاهای مردم مصوب می شود فارغ از نگاه های جناحی مورد تاکیدشود.

مومنیان، نخستین برگزاری جلسه اعضای پنجمین دوره شورای شهر کاشان را با فوریت خواستارشد و گفت: با این کار می توان در عرصه مدیریت شهری بهترین ها را برای مردم رقم زد.

به‌گفته‌وی، شورای شهر همگان را در انجام مصوبات خود مورد مشورت قرار دهد تا هم افزایی و حرکت رو به جلو را در شهرکاشان شاهدباشد.

فرماندار کاشان،با اشاره به فضای همدلی و تعامل با حضور تمام اعضای منتخب شو رای شهر کاشان گفت: 176 نفر از نظر تعداد در مجموع عضویت شورا در بخش های چهارگانه را دارند که 86 نفر سابقه عضویت در شورا را دارند و 90 نفر بدون سابقه عضویت در شورا هستند.

مومنیان، در پایان جلسه و پس از رای‌گیری اعضا،تصریح کرد: علی رسول زاده به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرکاشان و  در دوره پنجم شورای شهر انتخاب شد.

وی،افزود: آقایان مصطفی کردمیل به عنوان منشی اول ، علیرضا پورعسگری به عنوان منشی دوم و آقای مجید شمس به عنوان خزانه‌دار شورا در آغاز فعالیت پنجمین دوره خود انتخاب شدند.

به گفته وی، 9 عضو شورای اسلامی شهر کاشان در این مراسم سوگندنامه خود را نیز قرائت کردند.

شایان ذکر است:آیین تحلیف اعضای شورای اسلامی شهرکاشان در دوره پنجم و انتخاب هیات رئیسه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

محور توسعه هر شهر قانون‌مداری، گفتگو و تعامل است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.