سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سیر تا پیاز پرونده قتل و تجاوز به آتنا/جادوگر فوتبال ایران دستگیر شد/تولد یک بز ترسناک با صورتی شبیه به انسان/شیطان پارس آباد: وجدانم راحت است نه آتنا را آزار دادم نه او را کشتم!

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

چرا قاتل آتنا در پرونده قبلی تبرئه شده بود؟ / قاتل:آتنا نظرم را جلب کرده بود!

حواشی پیش‌آمده در پرونده از جمله ادعاهای مختلف متهم، نحوه کشف جسد و لو رفتن متهم، ارتباط متهم با قتل دو زن جوان در سال‌های گذشته و از همه مهم‌تر واکنش جامعه به قتل دلخراش آتنا این پرونده را به یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های جنایی تبدیل خواهد کرد.

 شیطان پارس آباد: وجدانم راحت است نه آتنا را آزار دادم نه او را کشتم! + تصاویر

«اسماعیل» که این روزها در سلول انفرادی یکی از زندان‌های اردبیل است بعد از حدود ۲ ماه، منکر تمام اعترافاتش شده و حرف‌های جدیدی می‌زند.

جادوگر فوتبال ایران دستگیر شد

یکی از مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری به دلیل ارتباط با جادوگر و مسائل خرافی و رمالی سه سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد.

 از قتل عام ماهیگیران توسط ناو هواپیمابر تا گاف فرماندهان زیردریایی‌ اتمی +عکس

تصادف زیردریایی اتمی Hartford نشان می دهد افسر فرمانده در محل خود حضور نداشته و مسیریاب نیز مشغول گوش دادن موسیقی بوده است.

چرا اهالی تلعفر باید علامت"ع" را روی درب خانه های خود درج کنند؟+تصاویر

هواپیماهای نیروی هوایی عراق با ریختن میلیون ها اعلامیه بر فراز شهر تلعفر از مردم خواستند با نوشتن علامت"ع"در مکانهایی که داعش در آنها حضور دارد،به نیروهای عراقی کمک کنند.

تولد یک بز ترسناک با صورتی شبیه به انسان+عکس

ساکنان یکی از روستاهای هند، از به دنیا آمدن حیوانات عجیب و غریب به وحشت افتاده اند و فکر می کنند جادو شده اند!

وقتی سرِ فرزندتان داد می‌زنید چه اتفاقی می‌افتد؟

می‌خواهیم در مورد داد و فریاد زدن حرف بزنیم. شاید شما جزو آنهایی باشید که مدام سر بچه‌ها داد می‌زنند یا شاید هم گهگاه این کار را می‌کنید و یا ممکن است خیلی به ندرت پیش بیاید که سر فرزندتان داد بزنید.

برشی از کیک عروسی پرنسس سلطنتی بعد از ۳۶سال +تصاویر

یک مرد اهل فورت لادردیل، فلوریدا ثابت کرده که به راحتی قادر است یک برش کیک میوه ای را نزدیک به ۴۰ سال به صورت نیمه سالم نزد خود به عنوان یادگاری نگه دارد.

کشف تونل پر پیچ و خم و مخوف یکی از فرماندهان داعش+تصاویر

نیروهای مقاومت در جریان پیشروی های خود در القلمون الغربی موفق شدند تونل یکی از مراکز فرماندهی داعش در این منطقه را کشف کنند.

انتهای پیام/

اخبار پربازدید سرویس وبگردی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.