سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درجمع شوراها مطرح شد؛

افزایش 80درصدی اعتبارات فهرج

فرماندار فهرج گفت: اعتبارات عمرانی شهرستان فهرج 80درصد افزوده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان غلامرضا نژادخالقی فرماندار فهرج در مراسم تحلیف و آغاز بکار شوراهای اسلامی روستاهای فهرج گفت : اعتبارات شهرستان فهرج نسبت به سال گذشته بیش از 80درصد افزایش پیداکرده است و در سال جاری افزون بر 27میلیارد تومان برای بخش های مختلف این شهرستان اختصاص یافته است .

وی با اشاره به آسفالت روستاهای فهرج افزود : آسفالت معابر 15روستای این شهرستان در سال جاری انجام شد و تا پایان سال 97معابر 28روستای دیگر این شهرستان انجام خواهد شد.

وی گفت : در سال جاری خدمات شهری خوبی نیز در شهر فهرج انجام شد که می توان به آسفالت معابر و پل ورودی شهر فهرج اشاره کرد وی از ساخت 6خانه بهداشت در بخش مرکزی و بخش نگین کویر فهرج خبر داد و گفت 3طرح هادی در بخش نگین کویر و 1طرح هادی در بخش مرکزی این شهرستان در سال جاری اجرا شده است .

فرماندار فهرج در ادامه با اشاره اجرای طرح های نوین آبیاری در این شهرستان تاکید کرد : 77هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به آبیاری نوین مجهز شده است .

نژاد خالقی افزود : برای رفاه حال مردم دو ایستگاه پمپ بنزین در بخش نگین کویر راه اندازی شد و همچنین مردم بخش نگین کویر از آزمایشگاه بهره مند شدند .

فرماندار فهرج با اشاره به به قابلیت خوب گردشگری در فهرج اظهار کرد: زیباترین جاذبه های گردشگری جهان ریگ های یلان و جنگل منحصر به فرد کهور در شهرستان فهرج قرار دارد که می توان نقش تعیین کننده ای در رونق گردشگری این شهرستان داشته باشند .

نژادخالقی گفت : خانه باغ های زیبایی در این شهرستان وجود دارد و تاکنون 8 خانه بوم گردی تا کنون در شهرستان فهرج به بهره برداری رسیده است .

فرماندار فهرج همچنین از تکمیل ساخت بیمارستان فهرج تا پایان سال جاری با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

انتهای پیام/ح

افزایش اعتبارات فهرج نسبت به سال گذشته

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.