سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عیسی رضایی شهردار کنونی دهلران ابقا شد

نایب رییس و سخنگوی شورای پنجم شهر دهلران گفت: براساس تصمیم اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر، مهندس عیسی رضایی شهردار کنونی دهلران در سمت خود ابقا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  جابری به تعامل شورای پنجم با مجموعه مدیران دولت برای ارتقای سطح رفاه عمومی و رضایتمندی شهروندان از خدمات شورا وشهرداری اشاره کرد و گفت: آنچه در اولویت اعضای شورای پنجم خواهد بود پرداختن به مطالبات پرسنل زحمتکش خدماتی و کارکنان شهرداری است که بعنوان سربازان خط مقدم خدمات رسانی به مردم قرار دارند .

وی از همفکری و وحدت اعضای این شورا در راستای برگزاری نشست های بررسی مشکلات مردن بصورت محله ای خبر داد و گفت: تلاش می کنیم شورای شهر پنجم که متشکل از نخبگان و جوانان ایده پرداز و صاحب نظر هستند در راستای ارتفای سطح رفاه عمومی و موفقیت شهرداری در امورات محوله گام های موثری بردارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر دهلران از فرماندار و مسوولین خواست با توجه به عمق محرومیت شهر دهلران ، و وجود ایده و برنامه های منسجم در زمینه های خدمات شهری، عمران شهری و ایجاد فضاهای تفریحی سالم، در تخصیص و تزریق اعتبارات به این شهرداری نگاه ویژه ای داشته باشند.

وی درحمایت از بازگشایی مرز چیلات گفت: تلاش نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر و شهرستان اجرایی شدن بازگشایی بازارچه و مرز تردد رسمی چیلات است که باعث رونق و شکوفایی اقتصاد و صادرات تولیدات داخلی و بومی شهرستان خواهد شد.

انتهای پیام/ب

ابقای شهردار دهلران

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.