سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از طرح‌های اشتغالزا در اردبیل

به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زای استان اردبیل با حضور مسئولان کشوری و استانی و با تخصیص ۱۰۶ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در جلسه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زای استان اردبیل با حضور مسئولان کشوری و استانی و با تخصیص 106 میلیارد تومان اعتبار افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این پروژه زمینه اشتغال به طور مستقیم برای 690 نفر را در استان فراهم می‌کند که این موضوع گام اساسی در راستای توسعه اشتغال در استان و کاهش معضل بیکاری دارد که با هدف ارائه خدمات مطلوب به عموم مردم در دستور کار قرار گرفته است.

نظرپور بیان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و فراهم کردن زمینه رشد و توسعه برای پیشبرد اهداف آنان یکی از اولویت‌هایی است که می‌تواند در تحقق اهداف مورد نظر در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری بسیار تاثیرگذار و مثمرثمر باشد که امیدواریم مورد توجه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه واقع شود.

وی گفت: معرفی عملکرد و دستاوردهای دولت در این بازه زمانی مهم‌ترین هدفی است که باید با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار داده شود و در این زمینه نقش از خودگذشتگی‌های شهدای والامقام نباید نادیده گرفته شود چرا که این موضوع بسیار حائز اهمیت است و هم‌اکنون امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام به ارمغان آمده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضمن گرامیداشت  شهیدان رجایی و باهنر افزود: بزرگداشت این ایام از مهم‌ترین وظیفه‌ای است که باید مورد توجه واقع شود چرا که این دو شهید والامقام برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشته‌اند و چنین فداکاری بزرگی را از خود نشان داده‌اند.

 

انتهای پیام/ع

طرح‌های اشتغالزا در اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.