سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای "طرح نماد" در مدارس استان

طرح نماد باهدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حمایت های روانی از دانش آموزان در برابر رفتارهای پرخطر در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در اولین جلسه طرح نماد در دادگستری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. گفت:طرح نماد باهدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس و حمایت های روانی واجتماعی از دانش آموزان در برابر رفتارهای پرخطر اجرا می شود.

آقای گشتاسبی با اشاره به اینکه غربال گری، توانمند سازی و پیشگیری از رفتار های پرخطر در بین دانش آموزان از جمله اهداف کلی این طرح است افزود: آیین نامه اجرایی نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در این خصوص تهیه شده است.

وی گفت: مهارت های خود کنترلی، تصمیم گیری، یادگیری های عاطفی و مهارت های تحصیلی،مشارکت، مدیریت رفتاری، سواد رسانه ای و مشارکت جمعی از جمله محتواهای آموزشی این طرح است.

زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز از اجرایی شدن این طرح در 12مدرسه دخترانه و پسرانه در مقطع تحصیلی شهرستانهای بویراحمد وگچساران و با همکاری 9دستگاه اجرایی خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح از کادر آموزشی، پرورشی، اجرایی مدرسه و والدین استفاده می شود.

 

انتهای پیام/ش

  اجرایی شدن  طرح نماد در 12مدرسه دخترانه و پسرانه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.