سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش حدود 70 درصدی مصرف گاز مایع دراستان

مدیر عامل شرکت بخش فرآوردهای نفتی استان گفت: مصرف گاز مایع در کهگیلویه و بویراحمد افزایش حدود 70 درصدی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ لطف الله مسعودی گفت: مصرف گاز مایع در سال 91 شش هزار تن بوده این درحالی است که این مقدار تا پایان سال 95 به 11 هزار تن افزایش یافته است.

وی افزود: با توجه به اینکه از سال 91 تاکنون بسیاری از روستاها و مناطق بدون سوخت طبیعی در استان گازرسانی شدند و باید به تبع آن مصرف گاز مایع در استان کاهش می یافت اما شاهد رشد چشمگیر مصرف گاز ال. پی .جی در استان هستیم.

مسعودی علت این افزایش مصرف گاز ال پی جی در استان را عرضه غیره مجاز و خارج از شبکه توزیع دانست و گفت: 59 نفر عامل توزیع غیرمجاز از سوی دستگاههای نظارتی در استان شناسایی شده که این افراد گاز مایع را به خودروهایی که به صورت غیر مجاز و غیر استاندارد اقدام به نصب کیت ال پی جی کرده اند، عرضه می کنند.

وی سهیمه اختصاص یافته مرداد ماه امسال به شهرستانهای بویراحمد و دنا را 650 تن اعلام کرد و گفت: نه تنها این سهمیه کاهش پیدا نکرده بلکه در این ماه 690 تن یعنی با 40 تن افزون بر سهمیه اختصاصی جذب شد.

مسعودی با بیان اینکه بر اساس دستور آقای گشتاسبی معاون پیشگیری از وقوع از جرم دادگستری استان با عاملان غیرمجاز توزیع سلندر گاز مایع برخورد می شود گفت: معترضان کسانی هستند که به صورت غیرمجاز گاز مایع را به خودروها عرضه می کنند و از رسید سوخت به مصرف کنندگان واقعی ممانعت می کنند.

 

انتهای پیام/ش

شناسایی59 نفر عامل توزیع غیرمجاز گاز مایع در استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.