سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گل محمدی: مدیون هواداران هستیم / اولویت فوتبال تیم ملی است

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی مدیون هواداران است بدون آن ها نابود می شدیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم تراکتورسازی پس از پیروزی دو بر صفر تراکتورسازی مقابل سایپا گفت: نیمه اول بازی متعادلی بود. احتیاط زیادی داشتیم و  هر دو تیم پا به پای هم جنگیدیند.  تلاش کردیم نظم دفاعی را از دست ندهیم چون می‌دانستیم حریف سه مهاجم خوب دارد. باید آنها را از کار می‌انداختیم .

او ادامه داد: در نیمه دوم بهترین زمان بازی بعد از وقفه ایجاد شده بود. گل های زیبایی زدیم. این برد را مدیون هواداران هستیم . از آن ها تشکر می کنم . تیم ما به هواداران افتخار می کند. اگر هواداران نبودند باشگاه نابود می شد. بازیکنان از جان و دل بازی کردند. در حالی که کاستی های زیادی داریم اما به کار خود ادامه می دهیم. 

گل محمدی اضافه کرد: در بازی های گذشته مستحق  شکست نبودیم. در یک بازی به هشت موقعیت رسیدیم. از 5 بازی کسب 6 امتیاز شاید شرایط خوبی نباشد، اما با مشکلاتی که داشتیم این نتایج قابل پیش‌بینی بود. با کیفیتی که بازیکنان ما در این بازی‌ها نشان دادند توانستند مشکلات را برطرف کنند. امیدوارم در ادامه شرایط‌مان بهتر شود.

سرمربی تیم تراکتورسازی افزود: مشکلات تعطیلات برای همه تیم هاست. اولویت فوتبال تیم ملی است که باید به آن حترام گذاشت. امیدوارم تیم ملی در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد. 

 

انتهای پیام/

 

اظهارات گل محمدی پس از بازی با سایپا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.