سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر توسعه مناسبات آذربایجان شرقی و آلمان

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار سفیر آلمان در ایران بر گسترش مناسبات اقتصادی و تجاری ،علمی و گردشگری دوجانبه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جبارزاده  استاندار آذربایجان شرقی ،گفت: هر ارتباطی بر اساس اصول حقوقی باشد منجر به توسعه مناسبات می شود و ما علاقه مند به افزایش همکاری های فی مابین هستیم.


استاندار آذربایجان شرقی به تشریح توانمندی های استان پرداخت و گفت:تسهیل در رفت و آمد تجار و صنعتگران ما و تسهیل در صدور ویزا برای آنان در تبریز با توجه به راه اندازی خط پروازی بین تبریز و هامبورگ به گسترش ارتباطات کمک خواهد کرد.


جبارزاده افزود: همکاری های علمی ، زیست محیطی ، آب و فاضلاب ،انرژیهای نو ،کشاورزی وتولیدات دامی و گردشگری از زمینه های مهم همکاری است.


وی گفت: ما هم اکنون در حال بازسازی و نوسازی صنایع استان هستیم و برای نوسازی خطوط تولید و تجهیز آنها با دستگاه های جدید علاقه مند به همکاری با صنعتگران آلمان هستیم.


استاندار آذربایجان شرقی برگزاری نمایشگاه های مشترک را نیز فرصتی برای شناخت از توانمندی های یکدیگر بیان کرد و از سفیر آلمان برای شرکت دادن تجار آلمانی در نمایشگاه انرژی های نو که سه ماه دیگر در تبریز برگزار می شود دعوت کرد.


سفیر آلمان در ایران نیز گفت: ایرانی ها در آلمان محبوبیت زیادی دارند و ما نیز به افزایش همکاری ها با ایران و رسیدن به پیشرفت در سایه این همکاری علاقه مندیم.


میشاییل کلوا برشت هولد افزود: آذربایجان شرقی استان زیبایی هاست و بسیار علاقه مند هستم با توانمندی های آذربایجان شرقی آشنا شده و به کشورم انتقال دهم و ما آمادگی صددرصد داریم از این قابلیت ها استفاده کنیم.


وی درباره ی تسهیل در صدور ویزا نیز گفت: در آینده بخش صدور ویزا به بخش خصوصی واگذار خواهد شد که این بخش می تواند در تبریز هم فعالیت و برای صدور ویزا اقدام کند.

انتهای پیام/خ

ایرانی ها در آلمان محبوبیت زیادی دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.