سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه شنبه 31 مرداد؛

وداع با شهید جان‌محمد علی‌پور در اندیمشک

امشب آئین وداع با شهید مدافع حرم جان‌محمد علی‌پور در شهر یک هزار شهید اندیمشک برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک در این خصوص بیان کرد: شهدای مدافع حرم پاسداران حریم ولایت و مرزهای معنوی و اعتقادی ایران اسلامی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل هستند.
وی اذعان داشت: مردم اندیمشک در طول 8 سال دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های اسلامی و انقلابی پشتیبان ایران و انقلاب بوده‌اند و در طول سال‌های اخیر و به جهت دفاع از حرمین شریفه اهل بیت(ع) در جبهه نبرد حق علیه باطل حضوری درخشان داشته‌اند.
جهانگیری تصریح کرد: شهید والا مقام جان‌محمد علی‌پور یکی دیگر از فرزندان و شهدای مدافع حرم سنگربان مقاوم کرخه و دز در نبرد رزمندگان اسلام علیه تکفیری‌های بوده که عاشورایی شده است.
فرماندار اندیمشک افزود: پیکر این شهید والا مقام شامگاه گذشته و پس از برگزاری یک آئین ویژه به استان خوزستان منتقل و با حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی اندیمشک به سرزمین حماسه ساز 6 مهر و 4 آذر وارد شد.
این مقام مسئول اظهار داشت: آئین وداع با شهید عالیقدر مدافع حرم جان‌محمد علی‌پور امشب سه شنبه و از ساعت 21 در حسینیه ثارالله(ع) شهر اندیمشک واقع در میدان امام خمینی(ره) و با حضور گسترده مردم شهرهای مختلف استان خوزستان برگزار می‌شود.
پیمان جهانگیری گفت: مردم مؤمن و ولایت مدار شهر یک هزار شهید اندیمشک نیز در این آئین با فرزند شهید خود وداع و یاد و خاطر این شهید والامقام را با حضور پرشور خود گرامی می‌دارند.
وی در ادامه اذعان کرد: هم چنین آئین تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم جان‌محمد علی‌پور صبح فردا چهارشنبه یک شهریور ماه از ساعت 9 در میدان امام خمینی(ره) آغاز و تا گلزار شهدای این شهر پر افتخار ادامه دارد.
جهانگیری بیان داشت: تمامی خدمات و اقدامات مورد نیاز برای گرامیداشت هر چه بهتر یاد و خاطر این شهید مدافع حرم در شهرستان پیش بینی و خدمات مورد نیاز برای اجرای آن‌ها بسیج شده‌اند و در جلسات مختلف بیش از 25 مصوبه در این حوزه به تصویب رسیده است.
انتهای پیام/گ

وداع با  شهید مدافع حرم خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.