سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد مراکز فرهنگی ورزشی در قزوین

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از فعالیت های هشت ساله این سازمان در زمینه توسعه و رشد فرهنگ و ورزش در محلات چهارده گانه گفت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سعید وزیری نژاد در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت، با برون سپاری فعالیت‌های این نهاد به مردم، برای ۶۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

وی همچنین از احداث ۹۸ مرکز فرهنگی ورزشی در قزوین خبر داد و گفت: میزان سرانه فضا‌های فرهنگی ورزشی در سطح شهر به ۱۶۵ هزار متر مربع رسیده است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی برای معرفی شهر قزوین در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وزیری نژاد گفت: برگزاری اجلاس جاده ابریشم، جشنواره روز قزوین، تجلیل از مفاخر قزوین، جشنواره ملی بازی و اسباب بازی، همایش ابر فیاض و اجرای بیش از ۱۰ هزار همایش ملی و استانی از جمله فعالیت‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در زمینه معرفی هرچه بیشتر شهر قزوین بوده است.

وی همچنین برگزاری هزار و ۴۰۰ برنامه در محلات با محوریت مساجد، طرح بزرگ قرآنی و تجلیل از ۶ هزار و ۶۰۰ حافظ و آموزش فرهنگ شهروندی برای ۵۰ هزار دانش آموزرا از دیگر فعالیت انجام شده در هشت سال گذشته بیان کرد.

وزیری نژاد گفت: در زمینه معرفی بیشتر قزوین با همکاری صدا و سیما استان  و شبکه‌های مختلف سیما، قزوین ۲۵۰ ساعت در رسانه ملی حضور داشت.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین درباره فعالیت‌های این سازمان در زمینه ورزش همگانی گفت: علاوه بر برگزاری همایش‌های پیاده روی خانواده و راه اندازی جاده سلامت، ۸۰۰ ست ورزشی در پارک‌های سطح شهر قزوین نصب و جانمایی شده است.

وی در ادامه گفت: بودجه جاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در مقایسه با سال ۸۸، چهار برابر رشد داشته و در بودجه عمرانی هم نسبت به هشت سال گذشته، اعتبارات این سازمان بیش از ۱۳ برابر افزایش یافته است.

انتهای پیام/

 

تشریح فعالیت های انجام شده در سازمان فرهنگی ورزشی  شهرداری قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.