سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضا تفاهم نامه همکاری پالایشگاه خانگیران با فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی

پالایشگاه خانگیران برای ارتقای توان مندی، ظرفیت‌ها و مهارت‌های نیرو‌های شاغل در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژادبا آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی تفاهم نامه امضاء کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ مهدی بارانی رئیس آموزش شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: هدف از اجرای این تفاهم نامه افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌های آموزش برای افراد جامعه می‌باشد، زیرا ارتقای مهارت و تخصص افراد جویای کار و شاغل بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به زمینه‌های ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و پرورش نیرو‌های متخصص در سطح شهرستان سرخس افزود: امضای این تفاهم نامه، در راستای توجه به مسئولیت‌های اجتماعی، ارتقای کیفیت و افزایش توان فنی کارشناسان، تکنسین‌ها و کارگران شاغل در پالایشگاه خانگیران و شهرستان سرخس به امضا رسیده است.

رئیس آموزش شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد تصریح کرد: طبق این تفاهم نامه همکاری، سازمان فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی ارائه آموزش‌های مهارتی را بر عهده دارد.

بارانی گفت: ماحصل تعاملات دو دستگاه به نفع مردم خواهد بود، زیرا وجود افراد توانمند و متخصص در سطح جامعه به معنی ارائه خدمات هرچه بهتر به عموم مردم خواهد بود.

وی تاکید کرد: افزایش و ارتقای مهارت کارکنان پالایشگاه یکی از اولویت‌های مدنظر در این تفاهم نامه می‌باشد.

رئیس آموزش شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: با به کارگیری امکانات و افزایش تعاملات، می‌توان شهرستان سرخس را تبدیل به قطب آموزش حوزه نفت و گاز در منطقه کرد و در این بین آموزش فنی و حرفه‌ای دارای نقشی ویژه می‌باشد.

 

انتهای پیام//م. ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.