سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حواشی آخرین سلفی عباس جدیدی در شورای شهر+ فیلم

جلسه آخر شورای چهارم شهر تهران امروز با تقدیر از اعضا و گفت و شنودهای جالب به پایان رسید و مانند بسیاری از جلسات از حواشی نیز به دور نبود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امروز آخرین جلسه شورای چهارم شهر پایتخت با حضور اعضا و رئیس شورا برگزار شد. هرچند که با یک تغییر در علنی بودن و غیر علنی بودن جلسه شورا ابتدا خبرنگاران نتوانستند به صحن شورا راه پیدا کنند اما پس از حضور قالیباف جلسه به صورت علنی و با حضور خبرنگاران و عکاسان ادامه پیدا کرد.

قطعا جلسه خداحافظی با تلخی‌ها و شیرینی‌های بسیاری همراه است و حواشی هم جزء جدانشدنی از اینگونه برنامه‌ها به شمار می‌رود.

گفت و شنودها، حافظ خوانی و آوازخوانی اعضای شورای شهر، سلفی گرفتن و حلالیت طلبیدن بخشی از حواشی امروز در جریان آخرین جلسه شورای چهارم کلانشهر تهران بود.

یکی از حواشی پرشور این جلسه سلفی عباس جدیدی با خبرنگاران و سپس دست بوسی وی از چمران بود که ویدئوی آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

گفتنی است: جلسات شورای شهر هر هفته سه شنبه به صورت علنی و یکشنبه‌ها به صورت غیرعلنی برگزار می‌شد که این هفته با تغییر در برنامه بخشی از جلسه شورای شهر غیرعلنی برگزار شد.

در ادامه فیلم بخشی از حواشی جالب امروز آخرین جلسه شورای چهارم را ببینید.

انتهای پیام/

ویدئویی جالب از حواشی جلسه آخر شورای شهر چهارم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۲۹ ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
عالی
منصور
۱۴:۴۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
چه کسانی سر چه پستهایی هستن
ناشناس
۱۴:۴۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
اميدوارم امثال جديدی و ورزشكاران ديگه شورای شهر و آقای مختاباد برن تو حرفه خودشون و جايی كه تخصص ندارن وارد نشن ، زين پس...
ناشناس
۱۴:۲۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
خیلی حال بهم زنه این جدیدی