سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در پارس‌آباد

بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در پارس‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی برادران مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد در بازدید از مرکز یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پارس‌آباد اظهار داشت:  در بخش‌های مربیان کانون پرورش فکری، نوجوانان (14 تا 17 سال)، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، قصه‌گویان آزاد (روحانیون، معلمان، دانشجویان، اولیای تربیتی و مادران و پدران) به میزبانی پارس‌آباد در 11 شهریور به رقابت خواهند پرداخت.

 دبیر جشنواره بخش شهرستانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی بیان کرد: براین اساس محورهای بخش قصه‌گویی  با درون مایه ی آموزشی، تربیتی، رضوی، ادبیات عامه و فولکلور و شاهنامه  اعلام شده است.

وی افزود: انتخاب قصه مناسب، پرداخت قصه، بهره مندی از فنون قصه‌گویی، به‌کارگیری لحن و کلام قصه‌گویی برندگان پس از انتخاب در منطقه و استان به مسابقه اصلی راه خواهند یافت و می‌توانند در بخش‌های ملی، بین‌المللی، رضوی، نوجوانان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و فراگیر به رقابت بپردازند.

برادران تصریح کرد:  در بخش مقاله نویسی نیز از علاقمندان دعوت به عمل می آیدتا به پژوهش در موضوع های استفاده از زبان وجودی در قصه گویی، قصه گویی و رشد مهارت های اجتماعی در کودکان و نوجوانان، قصه گویی و تربیت دینی در کودکان و نوجوانان، کارکردهای روانشناختی قصه گویی در دنیای کودکان، قصه گویی در دنیای دیجیتال، چگونگی بازنویسی داستان های دینی برای قصه گویی به رقابت بپردازند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد  گفت: در بخش داستان‌نویسی نیز با گروه سنی 18 سال به بالا نیز باید آثاری با موضوع فرهنگ رضوی، سیره امام رضا(ع) ارسال شود.

 برادران اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان وقت اداری 8 شهریور به دبیرخانه جشنواره در بخش شهرستانی به کانون پرورش فکری واقع در کوی ولی‌عصر- جنب ثبت احوال- کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کنند.

 

انتهای پیام/ع

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در پارس‌آباد

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.