سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح پرسشگری باروری از زنان و مادران 54 – 10 ساله

طرح پرسشگری باروری زنان و مادران 10 تا 54 ساله در شهرستان مهاباد در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،کارشناس مسئول بهداشت خانواده مرکز بهداشت شهرستان مهاباد ،هدف از اجرای برنامه پرسشگری را بررسی عقاید و نظرات مادران و زنان واجد شرایط گروههای هدف درخصوص استفاده از روشهای پیشگیری،فرزند آوری و تغییرات باروری در نرخ جمعیت و عوامل مؤثر در کاهش سیر نزولی باروری اعلام کرد

شریف افزود: از طرف دیگر بررسی عوامل منجر به مرگ زنان در سنین باروری 10 تا 54 ساله می تواند به برنامه ریزی و اجرای مداخلات مرتبط با ارتقای سلامت زنان منجر شود.

کارشناس مسئول بهداشت خانواده مرکز بهداشت مهاباد خاطرنشان کرد: این برنامه در شهرستان مهاباد همزمان با 16 شهرستان دیگر استان از 21 مرداد ماه  آغاز شده و تا 20 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

شریف افزود: این برنامه درشهرستان مهاباد در 8 خوشه و یا منطقه شهری و در روستا ها در 3 منطقه اجرا می شود و از تعداد 330 خانوار 110 خانوار واجد شرایط پرسشگری می شوند.

وی اضافه کرد: پرسشنامه های تکمیل شده توسط کارشناسان بهداشت خانواده هر شهرستان در دو مرحله توسط شهرستان دیگر و دفتر سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه بازبینی شده و به دفتر سلامت خانواده و جمعیت و مدارس وزارت متبوع ارسال خواهد شد.

 انتهای پیام/ع

اجرای طرح پرسشگری باروری زنان در مهاباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.