سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب‌رئیس بانوان هیأت تنیس استان اصفهان

رقابت دختران نونهال تنیس در مسابقات قهرمانی استان اصفهان

نایب‌رئیس بانوان هیأت تنیس استان اصفهان گفت: تنیسورهای دختر با حضور در مسابقات قهرمانی نونهالان استان چند روز با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ندا مؤمن‌زاده  اظهار کرد: مسابقات تنیس قهرمانی نونهالان استان از بیست‌وپنجم تا بیست‌ونهم مردادماه جاری در زمین‌های هیأت تنیس استان اصفهان (باشگاه انقلاب) برگزار شد.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها در دو بخش دختران و پسران در رده‌های سنی زیر 10 سال و زیر 12 سال صورت گرفت، افزود: در بخش دختران حدود 40 بازیکن شرکت داشتند که در نهایت با اعلام نتایج نفرات برتر مشخص شدند.

نایب‌‌رئیس بانوان هیأت تنیس استان اصفهان عنوان کرد: انوشه تابش، آنیتا مهره‌کش و شمیم رجایی به ترتیب عناوین برتر اول تا سوم بخش دختران را در رده سنی زیر 10 سال کسب کردند.

وی اضافه کرد: در رده زیر 12 سال نیز مهرانا سلیمانی‌پور، هلیا پرستوک و صهبا ولایی مقام‌های اول تا سوم این بخش را به ترتیب در این رده سنی به خود اختصاص دادند.

مؤمن‌زاده خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رقابت‌ها تعیین رنکینگ بازیکنان استان بوده است.

وی در پایان یادآور شد: مسابقات تنیس قهرمانی دختران کشور در رده‌های سنی زیر 12 و زیر 14 سال، تیرماه سال جاری در کرمان انجام گرفت که تیم اصفهان موفق شد عنوان سوم مشترک را به دست آورد.    

 

انتهای پیام/م

برگزاری مسابقات تنیس قهرمانی نونهالان استان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.