سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهسازی خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی بهبهان

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان ازتعمیرات خوابگاه‌های این دانشگاه در تابستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر سعید ضیائی‌نژاد، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان گفت: صندوق رفاه هر ساله بودجه خوبی را به همین منظور در اختیار دانشگاه قرار می‌دهد اما این بودجه هیچ‌گاه کافی نیست و دانشگاه همواره مبلغی به همان میزان را از بودجه اختصاصی خود به آن اضافه می‌کند.

وی بیان داشت: این دانشگاه دارای 2 بلوک خوابگاهی پسرانه با مجموع ظرفیت 300 نفر و 3 بلوک خوابگاهی دخترانه با مجموع ظرفیت 700 نفر است فصل تابستان فرصت مناسبی برای انجام کارهای تعمیراتی است.

ضیائی نژاد تصریح کرد: اکنون گسترش سالن بدنسازی و ایجاد سالن تندرستی در خوابگاه پسرانه و ساخت سالن پینگ‌پنگ، محوطه‌سازی، تعمیر سرویس‌های بهداشتی، تعویض موکت‌ها و ... در خوابگاه دخترانه در جریان است.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء افزود: بودجه هیچ‌گاه کافی نیست و دانشگاه همواره مبلغی به همان میزان را از بودجه اختصاصی خود اضافه می‌کند تا بتواند به شکل بهتری پرو‌ژه‌های عمرانی این حوزه را به سرانجام برساند.

ضیائی‌نژاد ادامه داد: سلف‌سرویس دانشگاه نیز در 2 سال گذشته افتتاح شده است اما وسایل و تجهیزات آن بسیار کهنه بوده و مربوط به بیش از 10 سال گذشته است؛ این موضوع در حال پیگیری است .

وی عنوان کرد: در بحث اینترنت، دانشگاه با مشکل مواجه بود و زیرساخت‌های لازم برای افزایش سرعت و پهنای باند را نداشت اما سال گذشته این مشکل به بخش خصوصی واگذار شد که موجب رضایت نسبی دانشجویان از اینترنت شد؛ سایر امکانات خوابگاه‌ها نیز در حال توسعه هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان گفت: معمولا در ترم‌های اول، خوابگاه پسرانه با کمبود اندکی فضا مواجه می‌شود که با صحبت با خوابگاه‌های خودگردان، این مشکل برطرف می‌شود اما از ترم دوم به بعد تعدادی از دانشجویان فارغ‌التحصیل می‌شوند و مشکل کمبود ظرفیت رفع می‌شود.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.