سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور محسن رضایی در یادواره شهدای مسجد اعظم همدان

دبیر یادواره شهدای مسجد اعظم همدان از برگزاری بیست و ششمین دوره یادواره ۱۲۳ شهید مسجد اعظم همدان با حضور سرلشکر محسن رضایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی حاجی زاده، دبیر یادواره شهدای مسجد اعظم همدان اظهار داشت: امسال بیست و ششمین دوره یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم مربوط به مناطق نواب، پیشاهنگی و اعتمادیه با سخنرانی محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.

وی تعداد شهدای این مناطق را 123 شهید اعلام و بیان کرد: این یادواره برای بیست و ششمین سال متوالی برگزار می‌شود که امسال نیز محوریت این یادواره شهدای ترور است.

حاجی زاده با بیان اینکه شهید علی اکبر مقصودی که زمانی مدیرکل آموزش و استان بود و به وسیله منافقان ترور شده و به شهادت رسید گفت: شهید سید مصطفی الحسینی نیز از شهدای شاخص منطقه است که به سبب ویژگی‌های خاصی که داشتند و در بیداری اسلامی با سفر به 24 کشور اسلامی نقش داشتند شاخص هستند ولی ترور ایشان در حالی که همه آن را قبول داشتند مورد تأیید قرار نگرفت و جزو شهدای ترور محسوب نمی‌شوند.

دبیر یادواره شهدای مسجد اعظم همدان تصریح کرد: در این یادواره برنامه‌هایی چون خاطره گویی، مداحی، سخنرانی سرلشگر محسن رضایی، تجلیل از خانواده شهید مقصودی و پخش فیلم و کلیپ پیش‌بینی شده است.

حاجی زاده ضمن دعوت از خانواده‌های شهدای گرانقدر برای حضور در این مراسم تصریح کرد: 8 سردار از جمله؛ شهید "حسن ترک"، "علی بهمنی"، "محمدرضا فراهانی"، "سعید قهاری سعید"، "محمد مهدی بیات"، امیر " قاسم همت یار" و غیره از شهدای این منطقه هستند.

وی بیان کرد: سال گذشته بیست و پنجمین یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم همدان منطقه نواب، پیشاهنگی و اعتمادیه با حضور وزیر دفاع دولت یازدهم سردار دهقان و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد و در دوره‌های قبل تر از آن نیز میهمانانی چون سردار سلامی جانشین سپاه، سردار حجازی معاون ستاد کل نیروهای مسلح، سردار فضلی، سرلشگر شهید همدانی، سردار شادمانی و غیره در این یادواره سخنرانی داشتند.

گفتنی است، بیست و ششمین دوره یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم مربوط به مناطق نواب، پیشاهنگی و اعتمادیه دوم شهریور ماه 1396 از ساعت 9:30 در محل کانون پرورش شهید پورمیدانی واقع در میدان پیشاهنگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

بیست و ششمین یادوراره شهدای مسجد اعظم همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.