سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج قهرمان رقابت‌های پرورش اندام انتخابی کردستان شد

رقابت‌های پرورش اندام انتخابی استان کردستان با کسب عنوان نخست ورزشکاران سنندجی به پایان رسید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی رده‌های مختلف کردستان با حضور ورزشکاران شهرستان‌های تابعه در رشته‌های بادی کلاسیک، فیزیک و پرورش اندام به مدت دو روز در سنندج برگزار شد.

در این مسابقات 102 ورزشکار از شهرستان‌های، سنندج، مریوان، بانه، سقز، دیواندره، قروه، بیجار، دهگلان و سروآباد حضور داشتند و در سه بخش فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام اوزان مختلف در سالن آزادی شهر سنندج به رقابت پرداختند.

در نتایج تیمی بخش پرورش اندام، باشگاه ساوالان سنندج با 63 امتیاز، باشگاه خورشید زریوار مریوان با 45 امتیاز و باشگاه تک تن قروه با بدست آوردن 33 امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم رده بزرگسالان را کسب کردند.

در نتایج تیمی بخش بادی کلاسیک، باشگاه خانه ورزش به نمایندگی از سنندج با کسب 56 امتیاز اول شد، باشگاه ایثار سنندج با 48 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و باشگاه خورشید زریوار به نمایندگی از مریوان با بدست آوردن 43 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

همچنین در بخش فیزیک این رقابت‌ها، باشگاه خانه ورزش سنندج با 45 امتیاز، تیم شهرستان بیجار با 37 امتیاز و باشگاه ساوالان سنندج با 35 امتیاز رده های اول تا سوم را بدست آوردند.

نفرات برتر به رقابت‌های قهرمانی کشور که در تاریخ یکم تا سوم شهریورماه به میزبانی شهر ارومیه در استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ م ح

پایان رقابت های پرورش اندام انتخابی کردستان

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.