سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بام تفتان آماده پذیرایی از گردشگران؛

برگزاری اولین تور گردشگری مدیران آژانس های مسافرتی در تمندان خاش

مسئول انجمن میراث فرهنگی تمندان خاش از برگزاری اولین تور گردشگری مدیران آژانس های مسافرتی استان سیستان وبلوچستان در این روستا خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،مرتضی تمندانی افزود: این تور گردشگری با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، شرکت مسافرتی فراز تفتان خاش وانجمن میراث فرهنگی تمندان به مدت دو روز در این روستا بر گزار می شود.

وی ادامه داد: در این تور بیش از ۴۰نفر از مدیران آژانس های مسافرتی از جاذبه های طبیعی و تاریخی این روستا دیدن و از نزدیک با ظرفیت های گردشگری این روستا آشنا می شوند.

مسئول انجمن میراث فرهنگی تمندان خاش افزود: روستای تمندان به دلیل قرار گرفتن در دامنه تفتان، دارا بودن چشم انداز های بکر و زیبا و ارتفاعات سرسبز سالانه پذیرای خیل عظیمی از دوستداران به گشت و گذار در این طبیعت است و توجه به ظرفیت های این روستا سبب تقویت گردشگری در استان می شود.

تمندانی تصریح کرد: آب و هوای مناسب، محیط آرام، دلنشین وانواع جاذبه های طبیعی و تاریخی، صنایع دستی و روحیه مهمان نوازی مردم از مهم ترین عوامل جذب گردشگر به این منطقه است.

مدیر عامل شرکت مسافرتی فراز تفتان خاش  نیز اظهار داشت این تور با هدف معرفی و شناساندن جاذبه های تاریخی و گردشگری به مسافران، آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم و استفاده از ظرفیت آژانس های مسافرتی به منظور جذب گردشگر برگزار می شود.

نادر کردی افزود: بازدید از استودان های تاریخی، معماری صخره ای، دریاچه زیبای سردریا و مجتمع تفریحی دره گل و برپایی نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های زنان روستا از مهمترین برنامه های این تور گردشگری است.

روستای تمندان در دامنه جنوبی تفتان و در فاصله ۴۷ کیلومتری شهرستان خاش قرار داد.

انتهای پیام/ع

برگزاری تورگردشگری در خاش

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.