سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام 260 دانش آموز بیجاری به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور

۲۶۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر شهرستان بیجار به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛صبح امروز 260 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر با ۶ دستگاه اتوبوس برای بازدید از یادمان‌های دوران دفاع مقدس به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.

 امام جمعه بیجار در مراسم بدرقه این دانش‌آموزان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام گفت: شهدا از ارزش و قداست خاصی در درگاه خداوند متعال برخوردار هستند به نحوی که هنگام شهادت با همان لباس تنشان دفن می شوند و احتیاج به کفن ندارند.

 حجت‌الاسلام علی مرادی بالاترین مقام در نزد خداوند را شهادت عنوان کرد وافزود: شهدا به این عمل فاخرآراسته شدند و برای همیشه نزد خداوند زنده و روزی دارند.

وی با اشاره به اینکه انسان با عمل صالح و ایمان درعالی‌ترین مرتبه حیات قرار دارد، بیان کرد: بالاترین عمل صالح شهادت در راه خدا است.

 مرادی در ادامه با اشاره به اردوهای راهیان نور، این اردوها را بهترین راه برای آشناسازی جوانان و نوجوانان با ارزش‌های شهدا و فرهنگ والای شهادت عنوان کرد.

خطیب جمعه بیجار اردوهای راهیان نور را بزرگترین کار فرهنگی کشور و گفت: تأثیر مثبت این اردوها را در میان دانش‌آموزان و فضای جامعه کاملا قابل مشاهده است.

 مرادی در ادامه از راهیان نور بعنوان بهترین راه دفاع از فرهنگ غرب و بهترین راه برای ترویج فرهنگ ناب شهادت نام برد و گفت:  تقویت فرهنگ شهادت و ایثار جامعه را به سوی سعادت سوق خواهد داد.

انتهای پیام/ م ح

کاروان راهیان نور بهترین راه دفاع از فرهنگ غرب است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.