سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل پست آذربایجان غربی؛

اجرای طرح مکان یابی 'GNAF'در مهاباد

طرح مکان یابی 'GNAF' در مهاباد بهنگام سازی شده و تا پایان سال 1397 در آذربایجان غربی عملیاتی می شود.

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مدیرکل پست آذربایجان غربی در حاشیه سفر خود به مهاباد از اجرایی شدن طرح کدپستی 10 رقمی و GNAF در شهرستان مهاباد خبر داد.

فرخی مقدم افزود: این طرح در خصوص تحقق برنامه ششم دولت تدبیر و امید و برای تحقق دولت الکترونیک به عنوان یک بانک اطلاعات مکانی در اورژانس، راهنمایی رانندگی، تاکسیرانی، مراکز امداد رسانی، مراکز مدیریت بحران به منظور بهینه کردن و سرعت بخشی خدمات رسانی و مدیریت درست شهری قابل استفاده است.

وی ادامه داد: 230 دفتر پست شهری و بیش از 460 دفتر پست روستایی در آذربایجان غربی فعالیت می کنند و هر مکانی با هر موقعیت جغرافیایی در نقاط مختلف استان دارای شناسه مکانی منحصر به فرد است که کدپستی 10 رقمی بر آن اساس مشخص شده است.

مدیر کل پست آذربایجان غربی تصریح کرد: برای اجرایی کردن این طرح در شهرستان مهاباد تمام اماکن مسکونی شهری به هنگام سازی شده و بانک اطلاعاتی تدوین گردد و این بانک اطلاعاتی بر روی نقشه های پارسیل بندی شهرداری پیاده خواهد شد.

وی افزود: بعد از پیاده سازی این بانک اطلاعات بر روی نقشه های شهرداری، این اطلاعات در اختیار سازمان ها و ارگان های که احتیاج به آدرس منازل مسکونی برای ارائه خدمت دارند، قرار می گیرد.

مدیرکل پست آذربایجان غربی تصریح کرد: با اجرایی شدن کد پستی 10 رقمی دسترسی به آدرس دقیق و استاندارد افراد فراهم می شود و مشکلی در ایجاد کروکی و کشیدن نقشه نخواهیم داشت.

فرخی مقدم گفت: فاز اول این طرح در مهاباد به اتمام رسیده و به هنگام سازی بانک اطلاعات تکمیل شده است که با قرار دادن این اطلاعات در روی نقشه های پارسیل بندی شهرداری فاز دوم آن آغاز و تا پایان سال 97 به اتمام خواهد رسید.

 

انتهای پیام/ع

طرح مکان یابی 'GNAF'در مهاباد اجرا می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.