سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲۹ درصدی حوادث مصرف کنندگان گاز طبیعی در آذربایجان‌شرقی

سخنگوی شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: میزان حوادث مصرف‌ کنندگان گاز طبیعی استان در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمدعلی فتح الله‌زاده سخنگوی شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: در سه ماه اول سال جاری 57 مورد حادثه ناشی از گاز طبیعی گزارش شده و این تعداد در مدت مشابه سال گذشته به تعداد 44 مورد بوده است.
وی افزود : بیشترین حوادث در این مدت را مربوط به حوادث ناشی از نشت ، انفجار و آتش سوزی به تعداد 52 مورد گزارش شده است.

فتح الله‌زاده در این خصوص علل حوادث ناشی از انفجار، نشت و آتش سوزی مصرف کنندگان تصریح کرد: عدم استفاده از درپوش برای شیر مصرف کننده بعد از جمع آوری وسیله گاز سوز، پارگی و یا پوسیدگی شیلنگ، استفاده از وسیله گاز سوز غیراستاندارد از بیشترین موارد علل حادثه در نشت، آتش سوزی و آتش سوزی ناشی از گاز طبیعی بوده است.

وی افزود: متاسفانه در اثر عدم رعایت مسائل ایمنی در سه ماهه اول سالجاری 10 نفر از هم استانی های عزیز جان خود را از دست داده و 11 نفر نیز مصدوم شده اند و در مدت مشابه سال قبل 7 نفر فوتی و 24 نفر مصدوم شده بودند.

فتح الله‌زاده در تحلیل و علل حوادث ناشی از گاز گرفتگی اظهار داشت: عدم نصب اصولی دودکش، مسدود بودن مجاری دودکش و عبور دادن دودکش از مسیرهای غیر مجاز از علل حوادث گاز گرفتگی گزارش شده است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان از مشترکان گاز طبیعی درخواست نمود هشدارهای ایمنی استفاده از گاز طبیعی را که همه ساله از طریق روابط عمومی شرکت گاز استان از کانال های مختلف به اطلاع مشترکین می رساند را جدی گرفته تا ان شاء الله با مشارکت و همیاری مشترکین شاهد کاهش حوادث ناشی از مصرف کنندکان گاز طبیعی باشیم.

 

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.