سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهار شعله های سرکش آتش در خودرو وانت

آتش سوزی در قسمت موتور خودرو وانت، با حضور به موقع آتش نشانان مهار و کاملا خاموش شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تماس رانندگان خودروهای عبوری و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، نیروهای عملیاتی ایستگاه 87 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 18:45 روز گذشته به بلوار الغدیر شمالی، حوالی میدان جانبازان روانه شدند.

بهرام آلیانی فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو وانت نیسان در حال حرکت بود که ناگهان از قسمت موتور آتش گرفته و راننده این وسیله نقلیه به ناچار خودرو را در وسط مسیر متوقف کرد.

وی در ادامه افزود: نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر و جلوگیری از رفت و آمد شهروندان محل حادثه را ایمن سازی کردند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله‌های آتش شدند و در کوتاه ترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.

گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای عملیاتی با تلاش خود از سرایت آتش به قسمت های دیگر خودرو وانت جلوگیری کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.