سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

والیبال قهرمانی نوجوانان جهان 2017- بحرین؛

ایران – چین/ شاگردان وکیلی و حریف سرسخت آسیایی

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران سومین مسابقه خود در رقابت قهرمانی نوجوانان جهان را مقابل تیم ملی والیبال بحرین برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سومین روز رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان (زیر 19 سال مردان) امروز پیگیری می شود که طی آن تیم ملی نوجوانان ایران باید در سومین مسابقه خود به مصاف تیم ملی والیبال نوجوانان چین برود.


تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در گروه چهارم دور مقدماتی این رقابت‌ها با تیم های ایتالیا، مكزيک، چين و جمهوری چک همگروه است که شاگردان محمد وکیلی در سومین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف چین می‌روند.


تیم ملی والیبال نوجوانان چین با کسب مقام سومی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان سال 2017 آسیا در کشور میانمار سهمیه این رقابت‌ها را به دست آورد. والیبال نوجوانان چین در بحرین هفتمین حضور جهانی خود را تجربه می کند که نسبت به ایران چهار دوره کمتر در رقابت‌های جهانی بوده است. این کشور دو مدال نقره مسابقات جهانی نوجوانان در سال های 2007 و 2013 در پرونده کاری خود دارد و در چهار دوره دیگر رتبه های هشتمی (2011 و 2015) و نهمی (1999 و 2003) را به دست آورده است. میانگین سنی بازیکنان تیم چین 17.7 سال هست که با تیم ایران برابر است. این تیم بازیکن با سن 16.4 سال دارد و مسن ترین بازیکن چینی ها 18.6 ساله است. از این نظر کمترین سن بازیکن تیم ایران 15.7 و مسن ترین 18.6 است.

پسران بلندقامت نوجوان ایران در شرایطی سومین دیدار خود را مقابل چین برگزار خواهند کرد که در دو دیدار قبلی مقابل تیم‌های ایتالیا و مکزیک به پیروزی رسیده اند و امروز به دنبال سومین پیروزی و ادامه روند بردهای خود هستند. این در حالی است که نوجوانان چین در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های جهانی بحرین 3 بر صفر مکزیک را شکست دادند و در دومین روز استراحت داشتند و در سومین روز به مصاف جمهوری چک رفتند که 3 بر یک مغلوب شدند.

دیدار 2 تیم ملی والیبال نوجوانان ایران و چین در چارچوب روز سوم مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان از ساعت 18 و 30 آغاز خواهد شد.

پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان 27 مرداد تا 5 شهریورماه سال 96 به میزبانی شهر «رفاع» کشور بحرین برگزار می‌شود.

20 تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند که مسابقات دور مقدماتی در چهار گروه پنج تیمی از 27 تا 31 مردادماه برگزار می‌شود. قاره آسیا در این دوره از رقابت‌ها پنج تیم دارد که تیم‌های اول تا چهارم قهرمانی آسیا (ژاپن، کره جنوبی، چین و ایران) و بحرین میزبان هستند.


انتهای پیام/


دیوار چین سومین حریف نوجوانان بلندقامت ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.