سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طارمی و السومه جدال گلزنان برتر قاره کهن،

پرسپولیس و الاهلی تقابل تیم های پرطرفدار و محبوب غرب آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به تحلیل فنی دیدار تیم های پرسپولیس و الاهلی عربستان پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به دیدار روز سه شنبه تیم های پرسپولیس و الاهلی در چارچوب دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نوشت: بازی دو تیم پرسپولیس و الاهلی در حقیقت تقابل دو تیم پرطرفدار و محبوب غرب آسیا محسوب می شود.

پرسپولیس که در سال های 1997،1998 و  2001 به مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا راه یافته بود پس از سال ها به دنبال صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

 پرسپولیس در رقابت های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الهلال عربستان، الریان قطر و الوحده امارات همگروه بود و سرانجام توانست به عنوان تیم دوم از این گروه سخت صعود کند. پس از آن پرسپولیس با شکست لخویا قطر راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

پرسپولیسی ها باید از یکی از بازیکنان خود بیش از بقیه تشکر کنند و او کسی نیست جز مهدی طارمی مهاجم گلزن این تیم که تا به اینجا 6 گل برای سرخپوشان به ثمر رسانده است تا پس از عمر عبدالرحمن دومین گلزن برتر آسیا لقب بگیرد.

 از سوی دیگر با وجود اینکه تیم الاهلی عربستان تاکنون هیچ عنوان خاصی در آسیا به دست نیاورده  اما در سال 1985 توانست به فینال رقابت های لیگ قهرمانان راه پیدا کند. الاهلی در گروه  خود پس از العین دوم شد و پس از آن در مرحله یک هشتم مقابل الاهلی امارات به پیروزی رسید تا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف پرسپولیس برود.

ستاره تیم الاهلی عمر السومه مهاجم گلزن این تیم است و کادرفنی و هواداران الاهلی روی توانایی گلزنی بسیار خوب او در دیدار مقابل پرسپولیس حساب ویژه ای باز کرده اند.

انتهای پیام/

تحلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا از دیدار پرسپولیس و الاهلی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.