سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش اقدامات پليس راه در طرح تابستانه

رئيس پليس راه استان کرمان از تشدید اقدامات طرح تابستانه در محور های مواصلاتی استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ یوسف نجفی رئيس پليس راه استان کرمان با اشاره به ترافيک سنگين در محورهای بین شهری با توجه به سفرهای تابستاني، گفت: همکاران ما در اين ايام به صورت ويژه در محورهای خروجی حضور دارند و به کنترل محورها می پردازند.


وی افزود: سفر را زمانی آغاز کنید که شب قبل از سفر خواب کاملی را داشته باشید. طوری برنامه ریزی کنید که در طول روز رانندگی کنید و تا زمانی که در حال طبیعی و بیداری کامل هستید و یا اینکه هنوز شب فرا نرسیده به رانندگی ادامه دهید و در شب نیز رانندگی خود رامتوقف کرده و استراحت کنید.


وی ادامه داد: اغلب مردم نمی پذیرند رانندگی در شب با رانندگی در روز متفاوت است. در شب تعداد تردد خودروها نسبت به روز کمتر است و متاسفانه درصد تصادف رخ داده در شب با توجه به تعداد کمتر خودروها بیشتر از تصادفات روز است و رانندگی در شب به مهارت و تجربه بيشتري نیاز دارد.


وی یاد آور شد: طرح تابستانه پليس راه با برخورد با تخلفات حادثه ساز، سرعت غير مجاز، سبقت غیر مجاز و ... در حال اجراست و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.


رئيس پليس راه شمال استان همچنین به کنترل معاينه فنی خودروها قبل از سفرهای تابستان باهدف ايمنی و کاهش صدمات و تصادفات رانندگي اشاره کرد و از رانندگان خواست: به علت افزايش تردد در محورهای مواصلاتی استان ضمن رعايت مقررات راهنمايی و رانندگي با آرامش بيشتری رانندگی كنند و هنگام خستگي و خواب آلودگی با هدايت خودرو به پارکينگ مدت زماني را به استراحت بپردازند و سپس به مسير خود ادامه دهند.


انتهای پیام/س

 

تشدید اقدامات طرح تابستانه پلیس در محور های مواصلاتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.