سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تازه‌های انتشارات نگار تابان از زبان مدیر مسئول اعلام شد

کتاب جدیدی با عنوان «طاووس‌های شعر ناب» اثر محسن محمدی ورقانی توسط انتشارات نگار تابان منتشر شد.

احمد دولت‌آبادی مدیر مسئول انتشارات نگارتابان، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدید در انتشاراتی‌اش گفت: کتاب جدیدی با عنوان «طاووس‌های شعر ناب» اثر محسن محمدی ورقانی توسط انتشارات نگارتابان منتشر شد.

این کتاب مجموعه شعرهای این شاعر در رثای حضرت زینب (س) و ائمه اطهار (ع) است.

او افزود: همچنین رمان کتایون صهبایی به نام «ریشه در باد» توسط انتشارات نگارتابان منتشر می‌شود. این کتاب تا هفت، هشت روز دیگر در بازار نشر عرضه خواهد شد و جزو تازه‌های نشر این انتشاراتی در هفته آینده خواهد بود.

کتاب دیگری در انتشارات نگار تابان با عنوان «صدای سرزمین من» در دست انتشار است. این کتاب را حبیب الله پور داوود نویسنده جنوبی نوشت. از این نویسنده در گذشته مجموعه شعر «ردپای پاییز» توسط همین انتشاراتی منتشر شده بود.

مدیر مسئول انتشارات نگار تابان با اشاره به حضور این انتشاراتی در نمایشگاه های کتاب استانی اظهار داشت: امسال انتشارات نگار تابان در نمایشگاه کتاب استانی البرز آثار خود را برای بازدیدکنندگان ارائه می‌کند. هنگامی که ناشران به نمایشگاه‌های کتاب استانی می‌روند، در زمینه محل اسکان مشکل دارند. ای کاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هر استان با خانه ارتباط برقرار کنند و امکان اسکان آنها را در خانه معلم در مدت برگزاری نمایشگاه فراهم کنند.

 

انتهای پیام/

 

رونمایی از کتاب‌های انتشارات نگار تابان در نمایشگاه های استانی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.