سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلامت رکن اصلی توسعه است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: سال گذشته درخواست 96 متخصص را به وزارت بهداشت اعلام کردیم، اما درنهایت فقط 46 متخصص به استان داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حسین کریم  رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  با بیان اینکه سلامت رکن اصلی توسعه است، گفت: بنابراین هرچقدر در این زمینه هزینه شود در حقیقت سرمایه گذاری است و زمینه ساز توسعه استان خواهد بود.


کریم با شاره به اینکه در حال حاضر حدود 400 پروژه عمرانی در استان در حال اجراست گفت:مدیریت این پروژه ها در کنار سایر وظایف دانشگاه کار دشواری است، اما هیچ پروژه ای را تعطیل نکرده ایم و همزمان هم پروژه ها در حال ساخت هستند و هم خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم استان ارائه می دهیم.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کمبود پزشک متخصص را یکی از مشکلات اصلی دانشگاه عنوان کرد و افزود:  امسال نیز درخواست حدود 100 پزشک متخصص را به وزارت اعلام کرده ایم که امیدواریم با پیگیری نمایندگان استان و استاندار با این تعداد موافقت شود و هر نوع مجوزی که در این خصوص به ما داده شود، اطلاعات آن در سایت دانشگاه قرار گرفته و بر اساس آزمون، نیروهای مورد نیاز جذب می شوند.

 

انتهای پیام/ز

درخواست پزشک متخصص در کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.