سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان اعلام کرد:

برگزاری رقابت های اسپوکس قهرمانی استان اصفهان

رقابت های اسپوکس قهرمانی استان اصفهان با حضور 245 ورزشکار در دو بخش مردان و بانوان به میزبانی کاشان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان  اعلام کرد: رقابت های اسپوکس قهرمانی استان اصفهان به همت کمیته اسپوکس شهرستان کاشان و با حضور ورزشکاران این رشته از شهرستان های اصفهان، فلاورجان، شاهین شهر و میمه، لنجان و کاشان برگزار شد.

در بخش تیمی مردان تیم منتخب شهرستان فلاورجان و لنجان قهرمان شد، تیم هیات انجمن های ورزشی شهرستان فلاورجان مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم هیات انجمن های ورزشی شهرستان کاشان بر سکوی سوم ایستاد.

در رقابت های تیمی بانوان تیم هیات انجمن های ورزشی شهرستان کاشان اول شد، تیم هیات ورزش های رزمی شهرستان فلاورجان مقام دوم را از آن خود کرد و تیم هیات انجمن های ورزشی شهرستان اصفهان به مقام سوم رسید.

رشته ورزشی اسپوکس Spo : Sport Q : Quicker C: Cleverer S: Stronger) برگرفته از انواع ابزار های جنگی و غیر جنگی ایران باستان به شکل ایمن (اسفنجی) است و ازتحرک بالایی برخوردار بوده و نیاز به سرعت ، هوشیاری و قدرت دارد.

ورزشکاران این رشته با حضور در تمرینات ویژه افزایش سطح آمادگی جسمانی- استقامت- چابکی و سرعت و هشیاری قادر به حضور در رقابت های قهرمانی و همگانی آن خواهند بود.

این رشته برای اولین بار ازسوی محمدرضا هاشم پور (قهرمان جهان، مربی و داور بین المللی هنرهای رزمی ) در سال 1390 پایه گذاری شد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.