سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان؛

برگزاری دوره‌های آموزشی پدافندی ویژه پیشگیری از اعتیاد در استان سمنان

این دوره‌ها با محوریت سبک زندگی اسلامی و فرزند پروری در استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمدحسین همتی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: دامنه اعتیاد در سراسر کشور در انواع و اقشار مردمی گسترش‌یافته و هیچ محدوده سنی در آن وجود ندارد.


وی با تأکید بر اینکه مسئله برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز خطرآفرین است افزود: اجرای طرح‌ها و دوره‌های آموزشی ویژه مبارزه با مواد مخدر نیازمند همکاری ویژه اداره کل پدافند غیرعامل است.


همتی با اشاره به جایگاه ویژه پدافند غیرعامل در مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد اظهارداشت: اعتیاد در جامعه امروزی بدون توجه به سن، جنسیت و نوع شغل روزبه‌روز در حال گسترده شدن است.


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان تصریح کرد: این مسئله یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان است و باید برای رفع این چالش که اصل نظام را موردتهاجم قرار می‌دهد اقدامی اساسی انجام داد.


همتی از اجرای دوره‌های آموزشی ویژه پیشگیری از اعتیاد در استان سمنان خبر داد و گفت: این دوره‌ها با محوریت سبک زندگی اسلامی و فرزند پروری در استان سمنان برگزار می‌شود.


وی خواستار همکاری اداره کل پدافند غیرعامل در اجرای دوره‌های آموزشی ویژه مبارزه با مواد مخدر شد و اظهارداشت: اصول پدافندی می‌تواند میزان اثرگذاری و نفوذ این آموزه‌ها در افراد شود و سطح تعداد افرادی را که در دوره‌های آموزشی سامان‌دهی می‌شوند را افزایش می‌دهد.


انتهای پیام/ م


دوره های آموزشی پدافندی ویژه پیشگیری از اعتیاد در استان سمنان برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.