سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باپیگیری نماینده مردم کرمان و راور؛

رویای اشتغال جوانان راوری به ثمر نشست

جذب و بکارگیری نیرو درکارخانه نورد فولاد راور برای اولین بار در شهرستان راور آغاز شدتا رویای جوانان راوری به ثمر نشیند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور گفت: به دنبال پیگیری های صورت گرفته ،در خصوص جذب وبکارگیری نیرو درکارخانه نورد فولاد راور ،استخدام نیرو در فازکارخانه تولید آهن به روش کوره تونلی آغاز شد.

وی با اشاره به بازدید از این کارخانه با اشاره به اینکه قرار شده بود که طی دوماه آینده حداقل برای 200 نفر اشتغالزایی شود، اظهار کرد: امروزاین وعده به مرحله اقدام و عمل رسیده و در فاز اول راه اندازی؛ در یکی از بخش ها جذب نیرو انجام می پذیرد.

زاهدی با انتقاد از اطلاعات نادرست پخش شده در فضای مجازی پیرامون احداث کارخانه نورد فولاد در شهرستان راور نیز گفت: پس از درخواست های مکرر و به حق مردم راور،واز سال ۹۲ به دلیل پتانسیل های موجود در شهرستان راور، بحث کلید خوردن تاسیس کارخانه نورد فولاد در شهرستان راور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شد تا بتوانیم با احداث این کارخانه از مشکلات اجتماعی عدیده شهرستان راور از جمله نرخ بالای بیکاری بکاهیم که در این راستا نیز وزیر قول مساعد برای احداث این کارخانه را به ما دادند.

وی افزود: در همین راستا با مدیر عامل مجتمع گل گهر جلساتی برگزار کردیم و مقرر شد به دلیل اینکه احداث کارخانه کک سازی به منظور تامین خوراکش، فرآیندی زمان بر خواهد بود، ابتدا کارخانه فولاد نورد در شهرستان راور احداث شود و سپس کارخانه کک سازی احداث شود که این تصمیم مورد استقبال هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل گهر نیز قرار گفت.

زاهدی تصریح کرد: هم اکنون، بکارگیری نیرو درکارخانه نورد فولاد راور ،استخدام نیرو در فازکارخانه تولید آهن به روش کوره تونلی آغاز شده است تا یکی از صنایع عطیم کشور به قول از وزیر صنعت،معدن،کشور، در شهرستان مستعد راور ایجاد و معضل بیکاری در این شهرستان تقلیل یابد.

وی گفت: اولویت بکارگیری جوانان ونیروهای بومی شهرستان راور بوده که متقاضیان می توانند با مراجعه به لینک زیر http://careers.zaminco.comدر این آگهی استخدامی ثبت نام کرده و شرایط را مشاهده کنند و نسبت به استخدام در این کارخانه اقدام کنند.

زاهدی افزود: با تکمیل روند فیزیکی فازهای بعدی این کارخانه بزرگ شاهد اشتغالزایی برای صدهانفر از نیروهای جوان وتوانمند دیگر در منطقه راور خواهیم بود.

نرخ بیکاری درشهرستان راور بسیار بالا است واغلب جوانان برای شغل به سوی دیگر شهرستانها راهی می شوند.

انتهای پیام/ح

رویای کار درکارخانه فولاد راور محقق شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.