سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار تبریز؛

۳ گره ترافیکی تبریز برطرف شد

شهردار تبریز گفت: تقاطع‌های غیرهمسطح میدان راه‌آهن، آخونی و اره‌گر، سه پروژه تأثیرگذاری هستند که سه گره قدیمی ترافیک تبریز را برطرف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ صادق نجفی  شهردارتبریز، در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان کارگر اظهار کرد: مجموعه‌ای از پروژه‌های عمرانی ارزشمند در چهار سال گذشته در مسیرهای متعدد غرب و شمال‌غرب تبریز اجرا شده است  تقاطع‌های غیرهمسطح میدان راه‌آهن، آخونی و اره‌گر، سه پروژه تأثیرگذاری هستند که سه گره قدیمی ترافیک تبریز را برطرف کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در کنار این سه پروژه، پروژه مشارکتی پارک بزرگ تبریز پس از سال‌ها بلاتکلیفی در حال اجراست که نقشی اثرگذار در حیات اجتماعی این محدوده خواهد داشت.

شهردار تبریز طراحی و اجرای پروژه میدان کارگر را در همین راستا مورد توجه قرار داد و افزود: این میدان از میادین مهم شهر است که از قدیم به نام «کارگر» مزین است و امید می‌رود با همت و تلاش کارگران، در اسرع وقت به بهره‌برداری رسیده و موجب ایمنی، زیبایی و گشایش گره ترافیکی در جاده سنتو شود.

این مسئول اضافه کرد: پشتوانه‌های لازم برای این امر تدارک دیده‌ شده و مقرر شده سازمان عمران، رأساً و بدون استفاده از پیمانکار واسطه، این پروژه را عملیاتی کنددر این صورت، پیامدهای ترافیکی و بصری پروژه به حداقل خواهد رسید.

نجفی با اشاره به‌شتاب کم‌نظیر در برنامه‌های عمرانی شهر افزود: عمده پروژه‌های تقاطع‌های غیرهمسطح در سال‌های اخیر، در کمتر از یک‌سال به بهره‌برداری رسیده است. پروژه عظیمی چون مرکز همایش‌های بین‌المللی که معمولاً در مدت 6 سال تکمیل می‌شود، تنها پس از 15 ماه تلاش مداوم، تکمیل‌شده که این امر از مزیت‌های مهم توسعه و آبادانی شهر است.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه مجموعه‌ پروژه‌های عمرانی، تقویت زیرساخت‌های گردشگری تبریز 2018 را هدف قرار داده است گفت: «تبریز 2018» نه یک سهمیه بلکه مزیت ملی مهم است که پس از پیگیری‌ها و کوشش‌های متعدد حاصل‌ شده و باید به نحو احسن مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی اشتغال را معضل اصلی جامعه و مطالبه مهم قشر جوان خواند و تأکید کرد: این معضل باید در مسیر توسعه شهر، مدیریت شود و بدون در نظر داشتن فرصت 2018 متصور نیست.

انتهای پیام/خ

رفع معضل ترافیکی شهراولین ها دراولیت است 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.