سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار تبریز ؛

تامین برق قسمتی از شهر تبریز از طریق نیروگاه زباله سوز

فرماندار تبریز به همراه مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند از مرکز دفن فنی مهندسی و تصفیه خانه شیرابه بازدید کردند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رحیم شهرتی فر  فرماندار تبریز،در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته و تلاشهای قابل تقدیر مدیران و کارکنان سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، دلیل حضور خود را انتشار خبرهایی مبنی بر عدم فعالیت تصفیه خانه شیرابه و نگرانی فعالان محیط زیست عنوان کرد.

وی بعد از بازدید افزود: خوشبختانه تصفیه خانه شیرابه به صورت مستمر در حال فعالیت است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

شهرتی فر گفت : تصفیه خانه شیرابه مرکز دفن تبریز مدرن ترین تصفیه خانه کشور است که شبانه روز در حال فعالیت بوده و ضامن سلامت شهروندان در دهه های آینده خواهد بود .

فرماندار تبریز در پایان تاکید کرد : اقدامات بسیار خوبی در زمینه توسعه جنگل کاری و فضای سبز در این مرکز انجام پذیرفته است و این مجموعه از لحاظ پاکیزگی در سطح مطلوبی قرار دارد.

همچنین فرماندار تبریز در خصوص احداث نیروگاه زباله سوز اظهار داشت : تبریز یکی از شهرهای پیشرو در خصوص احداث نیروگاه زباله سوز است و اقدامات بسیار خوبی را در این زمینه انجام داده است .

شهرتی فر با تاکید بر اینکه تولید انرژی از پسماند، از سیستم های قابل قبول و تثبیت شده در دنیا است، افزود : این نیروگاه هیچ گونه آلودگی زیست محیطی نخواهد داشت و تمام آلاینده های خروجی در استانداردهای اروپا طراحی شده است .

انتهای پیام/خ

تصفیه خانه شیرابه تبریز در حال فعالیت است و نگرانی وجود ندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.