وی بیان کرد: شرکت های دانش بنیان برای پیاده کردن ایده های کاربردی خود می توانند از صندوق نوآوری و شکوفایی وام کم بهره دریافت کنند، علم و خلاقیت خود را با دریافت این وام جامه عمل بپوشانند تامحتواهای خود را غنی تر کنند.
زند حسامی عنوان کرد: در نمایشگاه بازار سازی محتوایی امسال بیش از 400 شرکت حضور داشتند و هر سال بودجه این رویداد علمی افزایش پیدا می کند و در نمایشگاه سال قبل 10 هزار محصول معرفی و قراداد های خوبی بین شرکت های دانش بنیان و سرمایه گذاران به امضا رسید.
وی تاکید کرد: بازار سازی شرکت های دانش بنیان با هدف هویت بخشی این مراکز است و از پروژه آنها صیانت می کند؛ به نظرم برای پیشرفت شرکت های دانش بنیان و رشد محصولات باید جلوی واردات کالاهایی که در داخل کشور ساخته می شوند به طور کامل گرفته شود تا علم و فناوری در مسیر پیشرفت بیشتری قرار بگیرند.
انتهای پیام/